Což takhle dát si květák :D:D

Mal som teraz jednu ťažkú skúšku, tak som nestíhal nič pridávať a dva dni už mám tieto nové bábiky.:) Predstavia sa v absurdnom príbehu. :D:D



Vanessa: Ako mi je len dobre, žiadna konkurencia v mojej blízkosti. No som proste jedinečná, nie som nejaká bežná Lara alebo Mackie. Tých je kvantá, najmä v tejto domácnosti, ale Mbili som len ja.



Vanessa: Zbožňujem tieto mítingy ligy výnimočných - bábik s tvárami len raz v zbierke. Som zvedavá, či zas nebudem prvá.



Na opačnej strane

Jake: Kvôli Acheronovi som stratil titul najkrajšieho muža v domácnosti, všetky baby sú z neho namäkko. Pche! Ale aspoň som jediný predstaviteľ mojej tváre a dosť pochybujem, žeby nášho majiteľa napadlo kúpiť nejakú priamu konkurenciu pre mňa.



Jake: Nechcel by som prísť o tieto stretnutia ligy výnimočných. Vyzerá to tak, že tu ešte zatiaľ nikto nie je.


Vanessa: Jaky, Jaky - ty si tu už tiež? Výborne, aspoň si môžem čiastočne vykompenzovať, to, že Ti ma tesne ukradla Teresa a byť s tebou sama.

Jake: To znie sľubne, ale nezabúdaj, bola si až tretia na zozname. Pred tebou bola ešte Gemma. Hihi!

Vanessa: Vŕŕŕŕŕŕ! Som považovaná za najkrajšiu Basics a nemám ani chlapa. Vy muži to máte ľahké, vždy keď nejaký príde, hneď dostane nejakú babu.


Vanessa + Jake: Toto, čo má byť??!!


Pohľad z ich perspektívy:



Jake: Tá košeľa je super, tú si zoberiem. Ale tie vlasy, to je otras. Melír akokeby ho vták osral a vlny? Čo sme v osemdesiatych rokoch? A tá bledá pleť, ten asi dlho nebude žiť. Hihihi!

Henry (Jasper): Veď len počkaj, keď z tej krabice vyjdem!

Vanessa: To berieš s nejakou ľahkosťou. Veď oni ohrozujú naše postavenie v Lige výnimočných! Mali by sme tieto dve karfiolové hlavy niekde odpratať? I keď neviem či táto osoba s vlasmi ako kefa na WC, tu vôec zostane.

BB 3.0 model 8: Tak toto si prehnala moja zlatá, ja reflektujem prirodzenosť a hrdosť afroamerických žien! Pozri sa na seba, ty - vybielenkyňa s hlavou plno príčeskov. A ten cukríček, čo prišiel s tebou, to ani nekomentujem.

Jake: Máš pravdu, odpracme ich preč, kým tu nikto nie je. Nemôžu sa predsa brániť, sú pripútaní.


Alan: Čaute, čo je tu tak rušno?
Midge: Čo sú to za osoby???


Možno niekedy bude aj pokračovanie, lebo to zostane s otvoreným koncom. :D:D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí