Zvodná Snehulienka a prekvapenia od Mary

Dnes Vám konečne odhalím prekvapenia od Mary.:)



2 dni pred Vianocami objavil ocino v schránke tučnú obálku, podal mi ju a ja som zostal úplne šokovaný.:) Mary pre mňa prichystala vianočné prekvapenie, vlastne jediné. Keďže od rodiny som žiadne prekvapenia nedostal, všetko som už mal pred Vianocami a vybavil som si kúpu všetkého.:) Čiže, veľmi Ti Mary, ďakujem za všetko.:)

Mary mi tam dokonca dala nad meno na obálke oslovenie "mládenec". :)

Obálka obsahovala tieto zložky.:)

1. list napísaný ručne (to si vždy cením, od každého si listy odkladám), kde je vysvetlené, čo mám na čo použiť.:)
2. miniatúrny svietnik, ktorý vyrobila mama Mary, ktorý sa však cestou rozpadol.:(


3. vlastnoručne urobená pohľadnica s ručne písaným venovaním. Je dokonalo krásna.:)




4. vlastnoručne ušitá podložka pod šálku. Je nádherná.:)
5. vlastnoručne vyrobená taška + farebné gumičky do vlasov, sú z takého materiálu ako má moja Twilight Bella.:)


6. modré tričko + sukňa:

7. zelený rolák + čelenka:

8. modré šaty + čierny opasok. Z tohto oblečenia som najviac hotový. Šaty sú nádherné, veľmi pekná farba a opasok je ako od Mattela.:) Hneď mi bolo jasné, že modelku bude robiť Amy, tie jej modré oči a tmavé vlasy sa k šatám veľmi hodia.:) Oblečenie som doplnil čižmami od ff Teresy.:)









Ďakujem Mary za krásne Vianoce.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí