Môj včerajší nákup

V sobotu som bol v Tescu, odolal som. Včera som tam bol zas a neodolal som. :D:D



Vo výpredaji hračiek v Tescu som objavil od Mattela sety samostatného oblečenia pre Disney princezné od Mattela. Dieťa vo mne zvýsklo od radosti - Disney princezné a od Mattela! Dospelák vo mne - to je gýč, neautentické farby, ale zas kompletné princeznovské šaty bez maľovaných topov na telo a handier namiesto sukní, je to fakt súčasný Mattel? A nikdy predtým som si ich nevšimol. Ale prvýkrát som si to nekúpil. Mali 2x set pre Arielu a raz pre Ruženku.:)

Ale včera som už neodolal, nevedel som si vybrať, ktorý zo setov, mama povedala, že mám zobrať oba, tak som ich ako poslušný syn zobral. :D :D




Sú vyrobené v roku 2011, je to kolekcia 2012 v SR a ČR sú špeciálne pre Tesco. Celkovo je v kolekcií 5 druhov.:)

V Ruženkinom balíčku sú tieto šaty:

Na obrázku je Odetta z Labutieho jazera, ale mne ide o šaty, čiže tieto, vo filme bielo-čierno-sivé, v balení sú bielo - fialové. :D


Druhé šaty sú tie typické, ale nie sú ružové, ale modré. Avšak to je autentické, pretože vo filme ich mala aj modré.:)



V Arielinom balíčku je jej klasický zelený chvost a fialová podprsenka.:)


A druhé šaty sú svadobné, ale nie sú biele, ale žlto-zelené.:)


Akurát tieto 2 balíčky sa mi páčia najviac.:) Tu je celá kolekcia - hore vľavo je balík Popolušky, v strede Belly a dole vpravo Tianin z Princeznej a žabiaka. Pri Popoluške sa mi páčia tie pracovné ružové šaty ale namiesto bielych by som bral tie jej typické modré.:) U krásky Belly sa mi páčia tie modré, ale namiesto ružových by som bral tie jej žlté typické, ale páčili by sa mi aj tieto ružové, ale chýba im kožušina, čo majú mať. :( U Tiany sa mi celkom páčia obe - aj jej uniforma servírky a aj tie večerné.:) Zaujímavé, že Snehulienka a Jasmína nemali svoje balíčky:










Našiel som, že existujú aj troj a štvordielne sady:
Nočná košeľa, pracovný odev, šaty, ktoré Popoluške roztrhali jej nevlastné sestry a plesové šaty.:)




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí