Ariely

Dnes Vám predstavím druhý balíček Disney oblečenia.


Samozrejme, som pri kúpe pozabudol na to, že Disney Ariel a Jasmína od Mattela majú špeciálne telo, niečo medzi belly button 1999 a olsenkovským telom (2001). No, čiže šaty sú iba krátke, ale dajú sa obliecť na belly button telo. Avšak podprsenka + chvost nesedia - Teen Skipper telo (ktoré staré Disney Ariely od Mattela majú), model muse, belly button, Shani majú všetky veľké prsia a dlhé nohy. :( Ale aspoň v tomto článku uvidíte bábiky, ktoré ste dávno u mňa nevideli.:)

Najprv šaty, predvádzajú ich 4 rôzne modelky.:)

Ako prvá ff Drew, ktorej som chcel od začiatku tieto šaty vyskúšať. Má telo belly button.



Ako druhá Rio Skipper s telom Teen Skipper




Ako tretia je moja Ariel od Mattela s telom Teen Skipper




A kedže chvost odprezentujú iba 2 modelky, tak na šaty som dal 4 na kompenzáciu a zároveň, aby tu bola aj jedna bábika so zatvorenými ústami.:) Keď som videl u Vlaďky jej Vitamin C, tak mi prišlo ľúto mojej, že ju viac nefotím, tak tu je.:)




A teraz chvost, mal som už vybrané bábiky na toto oblečenei, ale ani jedna sa do toho nezmestila. :( Takže som musel vytiahnuť tieto dve, ktorým sa to nehodí + majú placaté nohy.:(

Mitchie má ešte diery v bruchu kvôli spevu.:(




A druhá je Taylor




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí