Čo pribudlo v roku 2012 :)

Tak tu sú.:) Celá osemnástka.:) Toto bol pôvodný zoznam: http://lubino89.blog.cz/1112/finalny-zoznam Môžete porovnať ako sa naplnil.:)

Potom bol ďalší taký novší zoznam. Tam boli Chile, BB 3.0 modely 2,4,7 a 8, Ryan, plážový Ken, Raquelle, Victoria.:)

Najprv každý osobite a potom v skupinách.:)


Prvý prišiel Jake (model 15), kúpil som ho od jednej zberateľky z fb ešte v roku 2011. Teda platil som len za poštovné, ním vlastne začalo obdobie výhodných "nákupov". Mal som o ňom dlho pochybnosti, ale odkedy ho mám, som z neho úplne nadšený. Priniesol do mojej zbierky úplne novú tvár. A páči sa mi, že prišiel komplet nový.:) A ja ho nikdy neostrihám.:)


Ako druhá prišla Pretty in Plaid / I love Barbie AA. Bol som nespokojný s tým, že mám len 1 "starú" Nichelle. A táto bola úplne nová a za výhodnú cenu i s poštovným. Bola to dobrá kúpa, len na fotkách s inými Nichelle trošku zaniká. :( Je z ebayu.:)


Prírastky 3 a 4 prišli spolu ako darček od kamošky - zberateľky. Rapunzel som od detstva veľmi chcel, bola jedna z mála playline bábík staršieho dáta, ktorú som si chcel kúpiť po registrácií na ebayi. Len na ňu nikdy nevyšlo.:( A tak mi kamoška urobila veľkú radosť a pribalila mi ešte aj Skipper, ktorú som si tiež obľúbil.:) Rapunzel pokladám za jednu z naj Mackie.:)

Keď som kúpil Pretty in Plaid Barbie, tak som si išiel pozrieť jej poštové číslo, zbadal som, že má predajca ešte aj túto bábiku. No, bolo už neskoro, PIP bola na ceste. Tak som neušetril na poštovnom. Ak má pravdu povedať, túto bábiku som chcel už 13 rokov, u nás nebola v obchodoch, v Taliansku v 1999 som ju videl naživo, ale vtedy som bol viac unesený z Disney Ariely. Ale nakoniec u mňa zakotvila a zrazu som mal už 3 Nichelle. :D

Rio Skipper sa mi vždy páčila a keď som našiel ponuku, kde nestála ani 7 dolárov a poštovné ani 5, bolo rozhodnuté, že ku mne docestuje.:) Má super farbu vlasov.

Basics zbožňujem a červenovlasé Lary sú pre mňa naj, no a zelené plavky sú príjemny bonus. Bola úplne nová, kupovaná cez zberateľku, vyšla ma menej ako cez ebay.:) Túto bábiku má rado málo zberateľov, ale pre mňa je to pravá sexi Lara.:)

Túto bábiku som už chcel roky, Tomáš mi ju daroval, za čo mu veľmi ďakujem.:) Je úplne ako nová.:) A rozšírila moju zbierku tejto tváre na 2 kusy.:)

Ďakujem Johane za tohto cenné a starožitného Kena, ktorého mi darovala, s ním prišla úplne nová tvár do mojej zbierky.:) Veľmi sa z neho teším, je úplne iný ako ostatní Kenovia.:)

Kira mi tento rok raz unikla, keď som kupoval Christie z tej istej kolekcie, ale druhýkrát už bola moja. Kúpil som ju za skvelú cenu na ebayi, síce hranú, ale v dobrom stave. Tým pádom som si rozšíril zbierku o druhú bábiku s touto tvárou.:) A stále som z nej nadšený.:)


Evergreen mojich zoznamov.:D Raz na nich, raz mimo. Ale skvelej cene sa nedalo odolať a je ako nová. Prišla opäť od zberateľky Kelly ako model 15.:) Pre mňa top Bella a konečne začiatok Twilight bábik u mňa.:)


Už som sa vzdal toho, žeby táto bábika u mňa mohla niekedy bývať, ale nakoniec som ju výhodne zohnal na ebayi úplne novú.:) Úžasne m ispestrila moju zbierku, je úplne iná ako moje ostatné Summer.:)


Vďaka daru od zberateľa Sala sa v mojej zbierke objavila druhú Aphrodite.:) A veľmi sa z nej teším, lebo pre mňa je dokonalá. :) Len sa bojím toho, že jej u mňa nevydrží ten účes, ale dávam pozor.:)

Nejakú Raquelle som chcel mať a táto zvíťazila.:) Vďaka nej som si mohol pripomenúť radosť z nákupu priamo v obchode a pribudla mi nová tvár do zbierky.:)

Zaradenie Teen Skipper medzi zberateľské bábiky ma veľmi potešilo, čiže som musel mať aspoň jednu. Kúpená na ebayu, ale za dobrú cenu.:) Veľmi sa mi páči, ale zaradil osm j udo mojej zbierkovej časti mojej zbierky.:)

Nečakaná Steffi zo smetiaka.:)


Keď som kupoval tie 2 Nichelle, netušil som, že sa táto tvár objaví aj v modernej verzií, musel som ju mať.:) Pre mňa najkrajšia predstaviteľka tejto tváre.:)


Nečakaný posledný prírastok. Výhodná kúpa a skompletizovanie všetkých modelov 4 z Basics. Veľmi sa z nej teším.:) A predbežne som si mohol vyčiarknuť jednu položku z budúcoročného zoznamu.:)

Tu je oblečenie od Marušky za ktoré jej ďakujem.:) Fialový top, zelené nohavice, modrá mikina / tričko, zelená sukňa, žltý komplet, pestré tričko a čierne tričko ma veľmi potešili. Na fotke sú doplnené oblečením od Mattela a kúskami zo starších Maruškinych kolekcií.:)


Toto je ďalšia várka od Marušky - troje krásne šaty.:)


Toto je zas balík oblečenia od Irči.:) Modrý komplet, modrá košeľa, 3 biele tričká, lososový kostým, kompletný oblek, čierne kožené pánske nohavice, blúzka / halenka.:)


Nádherné oranžové šaty od Hanneton, zelený komplet od Jitky a ružové šaty od starkej.:)


Úžasné prevlásnenia od Irči, ktoré zachránili vzhľad mojim dvom bábikám.:) Veľmi jej ďakujem + veľmi ďakujem aj Lenke za opravu maľby mojej Kendry. Bez nich by som mal len 2 zničené bábiky.:(


A tu sú moje prírastky všetky (okrem modelu 4) spolu.:)









Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí