Barbie Basics 3.0 model 4 2012

Tak a tu je 1 zo sľúbených článkov.:)



Nebudem písať veľa. Len to, že bábika bola na mojom tohtoročnom zozname i na budúcoročnom. Tento rok som neplánoval kupovať už žiadne bábiky, ale nechtiac som na ebayi natrafil na túto bábiku holú + stojan za 31 dolárov. Najprv vyzeralo, že predajca na Slovensko nezasielala, ale Irča mi na facebooku napísala, že úplne vylúčené to nie je, že mu mám napísať. Napísal som a poštovné bolo fajn + zobral som ešte jednu bábiku, ktorú uvidíte zas na inom blogu a tak som platil len polku poštovného. :) Trošku som sa obával nákupu posledný novembrový týždeň, ale nakoniec balíček dorazil len s jednodňovým meškaním (prišiel za 6 pracovných dní). :)

Z bábiky som nadšený, je to moja náhrada za Mistress of Ceremonies, tiež blond Goddess. Tento model 4 má krásne modré oči, ktoré ale na fotkách vyzerajú akokeby škúlila. Vlasy sú dvojfarebné, i keď obe farby sú veľmi podobné a vyzerajú ako jedna. Sú saranové a veľmi hebké a krásne dlhé a na koncoch zvlnené.:) Telo je pravdaže model muse v opálenej farbe. Bábika má pôvodné náušnice a náramok. Obiekol som jej plavky od topmodelky Barbie, ktoré jej farebne sedia.:)

Viac fotiek zas inokedy.:) Chúďa už takto som ju mučil na snehu v plavkách.:)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí