Raquelle vs. ostatné

Porovnal som tvár Raquelle 2010 s inými tvárami.:)A aspoň uvidíte niektoré zabudnuté bábiky.:)



Raquelle vs. 1980 Oriental
Keď sa Raquelle objavila, veľa zberateľov písalo, že im pripomína túto tvár. Ja tam podobu nevidím.:(


Raquelle vs. 1987 Christie
Ani neviem, prečo som odfotil tieto 2 spolu. :)


Raquelle vs. 1990 Teresa
Tiež zaujímavé duo.:)



Raquelle vs. 1995 Teen Skipper
Tia v skutočnosti má menej zničené vlasy.:) Samozrejme, tu podoba nie je.:)



Raquelle vs. 1998 Lara / Ana
Objavili sa aj teórie, že tieto 2 tváre sú príbuzné, no podľa mňa nie sú.:)



Raquelle vs. 1998 Generation Girl Barbie
Tu tiež podobu nevidím.:)


Raquelle vs. 1998 Goddess
Objavila sa teória aj o príbuznosti týchto dvoch tvárí.:)



Raquelle vs. 2003 Summer
Tie 2 tváre mi pripadajú najpodobnejšie.:)



Raquelle vs. 2003 Carnaval


Raquelle vs. 2005 Barbie / Teresa zatvorené ústa
Podoba žiadna, ale keďže nemám 2005 otvorné ústa, čo je tvár, ktorá sa podľa mňa trošku na Raquelle podobá, tak som ju odfotil s touto. Ešte by to chcelo porovnanie tvárí Raquelle a Summer 2011.:)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí