Obchodná pasáž Ľubo :D

Hanneton chcela vidieť moje výklady, tak som vyrobil 4 také primitívne pre rôzne druhy obchodov s oblečením.:)



Prvý typ je sieť obchodov, ktorých majiteľka je feministka, ktorá sa rozhodla že v jej sieti je mužské oblečenie dvojnásobne drahšie ako dámske (však, keď muži zarábajú viac, tak si môžu dovoliť drahšie oblečenie), súčasťou značky je aj to, že v centre výkladu je jedna dámska figurína, ktorá si môže vždy vybrať až z dvoch mužských figurín. :D:D

Kurta a Andreu som vybral preto, lebo majú figurínovský vzhľad a Chris sa tam ocitol len tak náhodne. Info hovorí: Nová kolekcia už v predaji.:)


Predajňa má aj sklad do ktorého si predávačky skrývajú oblečenie, ktoré chcú oni. A dosť často sa stáva, že aj s celými figurínami. :D Toto je asi situácia tesne pred výplatou, asi v predajni a vo výklade nezostala ani jedna figurína. :D:D



Toto je predajňa rodinného typu, kde predávajú oblečenie pre všetkých členov rodiny. Preto je ich heslo, že zaoblečú celú vašu rodinu.:) Aranžéri očividne kupovali rekvizity v rovnakom obchode ako tí z predchádzajúcej predajne.:D

Výber bábik prebiehal nasledovne - Rizzo sa mi vždy javila ako figurína, o Patrickovi ste mi to napísali Vy alebo to bola len Hanneton, čo napísala, že vyzerá akokeby mal parochňu? Už neviem, ale vybral som ho. :D Malé deti boli jasné a Shane so Skipper sa celkom hodia na figuríny a potreboval som rôzne veľkosti, tak poslúžili výborne.:)




Toto je obchod, ktorý predáva značkové oblečenie módy pre mladých.:) Zastúpené sú značky Zuckerman, Marimóda a Greening. Tovar dostávajú každý mesiac, čo sa sa za mesiac nepredá, hneď ide to výpredaja, tým pádom je to najnavštevovanejší obchod v pasáži a Vianoce sú tam stále.:) Sami ste napísali, že súčasné figuríny vyzerajú reálne a tak som použil najmä basics, pretože vyzerajú super a model muse telo vyzerá dosť figurínovsky.:)


Toto bol obchod s dlhoročnou tradíciou, jeho vlastníctvo sa dedilo z generácie na generáciu. Ale súčasný dravý boj tento obchod neústál. A preto ho jeho sedemdesiatročný majiteľ zrušil, ale stále ho nechce predať, tak ho zatiaľ dáva do prenájmu aj s ich dlhoročnými figurínami - Jankom, Katkou, Božkou, Kendrou, Barborkou a Esmeraldou. No, ale ujme sa niekto týchto zaslúžených figurín? Prežijú aj dnešnú dobu?

Tento výklad odráža smutnú stránku podnikania, už som viackrát videl takéto opustené výklady.:( Využil som moju Božku, ktorá bola aj figurínou môjho detstva, dal som jej dolu parochňu a noha jej trvalo chýba. Katka je stále funkčná, ale pre toto fotenie som jej odopol ruky. Janko má miznúcu maľbu a vlasy, tak som ho vybral. No a zvyšok sú stojany od oblečenia ff tuboviek a moje 3 hendikepované mattelky.:) Po fotení som pravdaže všetky bábiky naspäť obliekol a okrem Božky a Kendry dostali všetky svoje chýbajúce časti tela späť.:)





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí