Barbie loves Benetton Melbourne 2006

Ináč, stále som zabudol na to, že Vás Mary pozdravuje (písala mi mail od známej) a vraj o nejaké 2 týždne by už mala mať internet. Veľmi sa teší na Vaše články a už sa nevie dočkať.:) Dúfam, že už čoskoro sa s ňou stretneme na našich i jej blogu.:)

A teraz k mojej novinke.:)


Tentoraz je to playline bábika a kúpil som ju originál zabalenú. Vždy som ju veľmi chcel, ale predávala sa len v predajniach Benetton a stála vtedy vyše 600 Sk.:( Pred týždňom som si písal s jednou švédskou zberateľkou (je autorkou stránky o Barbie tvárach) a písal som jej, ako sa mi veľmi páčia benettonky a spomenul som aj Melbourne a ona, že ju pred pár dňami kúpila a že predajkyňa na ebayi má ešte dve. Tak som ju po bleskovej porade s mamou kúpil. Stála 19 dolárov (čo je približne ako jej pôvodná cena) + 19 poštovné. Je to vlastne moja druhá tohtoročná najdrahšia bábika, ale myslím si, že sa to oplatilo. Jej cena býva zvyčajne od 50 do 90 dolárov a často je k nej len prioritné poštovné v hodnote 30 dolárov. :)

Bábika patrí do kolekcie Barbie loves Benetton jar / leto 2006. Okrem nej patria do kolekcie Saint Tropez (Mackie, naživo nebola taká pekná), Ibiza (Lara, mám ju veľmi rád), Osaka (Lea).:)




Mám tam dosť dlhý necht. :D


Bábika je vyššia playline liga. Je to tubovka a napriek tomu, že jej oblečenie je možno trochu prekombinované, je kvalitné. A ja Vám ho detailnejšie predstavím a budem komentovať skoro každú fotku.:D

Pleť má ako Artsy / Nikki. Čo sa týka rasy, môže to byť černoška, mulatka, pekná Rómka, Indka alebo, keď je to Melbourne, tak môže byť polovičná alebo celá Aboriginka. U mňa to bude černoška. :D Má biely stojan ako každá Benettonka.:) Telo je pravdaže belly button a nemusím pripomínať, že jej u mňa pravdaže zostane. :D Táto farba pleti je u bábiky s takouto tvárou rarita, myslím, že sú len 3 alebo 4.:)


Tvár je Summer 2003. Pre mňa je to druhá najkrajšia vlastníčka tejto tváre (prvá je Cali girl surférka Summer v zelených plavkách, čo ju má Jitka). Hlavička je samozrejme veľká, ale bude patriť do kolónie FF a Benetton a tam majú skoro všetky veľké hlavy.:) Má krásne líčenie, hlavne očí - fialové a hnedé očné tiene.:)

Profil.:)




Oblečenie je veľmi pestré, ale bábika od Benettonu a ešte takáto tmavšia si to môžu dovoliť.:) A Billovi Greeningovi v týchto veciach dôverujem.:) Rovnaké oblečenie predávali v obchode aj pre dievčatá.:) Skladá sa z trička s krátkym rukávom v bielo-modro-ružovej farebnej kombinácií, zelenej mikiny s modrou-bielo-striebornou kombináciou, oranžovo-bielo-zelenej sukne, ktorá ale nie je sukňa :D, doprevádzajú oblečenie ružovo-modré návleky / štucne, tenisky, oranžový šilt a textilná taška.:)


Zozadu, vidíte, že sukňa sú šortky. Je to tak, že cez predný diel je látka, ktorá vytvára ilúziu sukne.:) Mikina má kapucňu.:)


Sukňo-nohavice, prezrádzajú, že sú značkové :D:


Taška, prezrádza meno modelky.:) Je textilná, to je to čím sa benettonky líšili od obyčajných ff.:)

Detail trička, o ktoré je nitkami prichytená mikina.:) Na tričku je aj Barbie a aj Benetton + Surf girl, čo súvisí s plážou, čiže som Hanneton nezavádzal - je to plážová Summer.:)


Štucne + tenisky:


Vlasy sú stredne hnedé s jemným mahagónovým melírom. Sú vlnité a sú v chvoste do boku.:) Samozrejme ju nečaká prelievanie horúcou vodou, rozpustenie a ani vyrovnávanie.:)


Ona je nádherná.:)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí