Nemohol som odolať

Dočasne môj posledný koncept (ak nerátam celebrity) a koncept, kde som úplne popustil úzdu svojej fantázie, vôbec som nerozmýšľal o tom, že či by to malo komerčný úspech a len v malom množstve vecí som sa podriadil názorom iných ľudí + ukradol som mnoho plánov z iných konceptov.:)



Bola by to playline kolekcia, taký subštandard ako boli kedysi Generation girl alebo v súčasnosti SIS.:) Hlavy by boli malé, telá fashionistas. Skladalo by sa to z 5 bábik, každá by mala priateľa (telo ako prví Fashionista Kenovia alebo Legolas -ide mi okrem kĺbov aj o to, že to telo je vyššie ako Barbie telá a vytvára taký krajší efekt ako telo súčasných Fashionista Kenov)), 2 mladšie sestry(jedna malá na malom Shelly tele, druhá teenska na tele súčasnej Skipper), mamu (belly button) a otca (1968 zahnuté ruky). Každá by bola iné etnikum.:) Hlavná pätica by sa objavila vo viacerých kolekciách a aj ich priatelia. Rodičia by boli asi jednorázovka na nostalgické účely.:)

Keď nebudete vedieť, o čo kráča, nájdite si ženské tváre v jednotlivých článkoch na mojom blogu a tváre Kenov tu:

Biela rodina:
Hlavná: Barbie s tvárou Mackie (občas vmaľované zuby) + blond vlasy + modré oči
Priateľ: Ken 2005 + napriek presadzovaniu tmavovlasých Kenov by mohol byť blond + modré oči
sestry: Shelly tvár (1994) + Teen Skipper
mama: Superstar
otec: 1997 Ken alebo 1996 Ken

Hispánska rodina:
Hlavná: Teresa s tvárou Teresa 1990 (občas aj zavreté ústa)
Priateľ: Tango Ken 2001 / 2010
sestry: Shelly tvár (1994) + Carnaval 2003
mama: 1983 Spanish (konečne som ju použil :D)
otec: 1983 Hispanic Ken

Afroamerická rodina:
Hlavná: Kara s tvárou Mbili (občas aj vmaľované zuby)
Priateľ: 2010 Black Basics Ken
sestry: Shelly tvár (1994) + Adria
mama: 1987 Christie
otec: 1987 Black Ken


Ázijská rodina:
Hlavná: Lea s tvárou Kayla / Lea
Priateľ: nejaká úplne nová tvár
sestry: Shelly tvár (1994) + Raquelle 2010
mama: Oriental
otec: Japan Ken 2010

Indiánska rodina:
Hlavná: Goddess
Priateľ: Harley Ken 2009
sestry: Shelly tvár (1994) + Lara
mama: 1985 Diva
otec: 1986 Ken

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí