Butterfly art Kira 1999

Predstavujem Vám môj najnovší prírastok.:)



Túto bábiku už poznám roky a vždy sa mi páčila.:) Nie je to síce Surf City, ale po nej je to pre mňa druhá najkrajšia playline s touto tvárou.

Minulý týždeň som prechádzal ebay a narazil som na Kiru za 9,49 dolárov. Bola s komplet oblečením, neostrihaná, nemala poškodené vlasy, nepretelená, má všetky svoje náramky priateľstva a k nej bola aj kefa na vlasy (neviem či jej pôvodná), hodinky, kabelka a lodičky, čo jej nepatria. Chýbajú 2 hárky tetovaní pre deti, ale to mi nevadí. Čiže ma veľmi zaujala, ale nebolo tam poštovné, tak som napísal, že koľko by bolo poštovné a veľmi milá predajkyňa mi napísala, že 7.99 dolárov. Tak som ju zobral. Celkovo to nevyšlo ani na 12 eur, v slovenských korunách to je okolo 362 Sk , keď sa Butterfly art bábiky predávali v roku 1999 aj u nás (i keď to boli len Barbie a Teresa, nie tie 2, čo mám) stáli 700 Sk.:) Takže, jednoznačne výhodná kúpa.:)

V piatok ju poslala a dnes ju mám doma. Predajkyňa mi dokonca k nej priložila aj ručne napísaný list, kde mi zaželala, aby som mal "s krásnou Barbie" veľa zábavy a poďakovala mi za nákup (po francúzsky, nie po anglicky, hoci je Američanka).:)

Hneď som Kiru nafotil a pridal som k nej aj Christie z tej istej kolekcie.:) Uvažujem o tom, že dám Kirine vlasy do jej pôvodného účesu. Som rád, že mám konečne bábiku s touto tvárou aj na hranie a k tomu má narozdiel do Thajčanky aj dlhé vlasy, síce nie saranové, ale zvyknem si, rovnako aj na staré telo.:)










Pôvodný účes:


http://www.ebay.com/itm/Mattel-Butterfly-Art-Kira-Friend-of-Barbie-1998-20362-NRFB-/270898124110?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3f12c9554e

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí