Príjemna exotika

Moja ďalšia veľmi početná tvár. Ale zo začiatku som ju nemal rád, pretože všetky kolekcie sa skladali z Barbie, Teresy a Christie. Kayla v niektorých kolekciách nahradila Teresu a tak narušila moju obľúbenú trojicu.:)



Je to pekná tvár, ktorá sa skvelo uplatnila vo ff.:) Mám veľa vysnívaných bábik s touto tvárou, ale sú pre mňa nedostupné.:(

Táto Lea mi chýba vo ff zbierke, keď sa niekde objaví, stojí veľmi veľa.:(

Tess, veľmi vzácna:

Monte Carlo:

Secret spell Kayla:

A Dallas cowboy cheerleaders Hispánska verzia:

No a koniec snívania, momentálne mám na zozname túto krásku (i keď som ešte nevidel jej reálnu fotku):

A moje, mám čisto playline.:)

Najvýraznejší zjav + najkrajšia playline Lea:

Tieto kanevlasy furt strašne lietajú, preto Palm beach Lea vyzerá, tak ako vyzerá + Kayla, ktorú som veľakrát nechal v obchode, ale nakoniec aj tak skončila u mňa.:)


Make up chic Lea, kedysi podľa Jitky moja najkrajšia bábika, ale keď ju mala doma, prestala sa jej páčiť.:)


Blond Kayla:


Tmavé krásky:


Orientálne krásky:

Moje úplne prvé dve Kayly.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí