Pozdrav zo slnečnej Austrálie

Summer začala ako sestra austrálskeho priateľa Barbie Blainea, ale Mattel na to zabudol. Avšak ponechal si ju, i keď postupne stratila svoju tvár, ktorú jej šlohla Teresa.:(



Túto tvár som mal kedysi veľmi rád, ale teraz mi lezie veľmi na nervy. Ale existujú 2 Summer, ktoré sa mi veľmi páčia a ktoré by som ešte chcel:

Cali girl Summer 2005, to je pravá Summer - tmavé vlasy a opálená pleť:

A pre mňa nedostupná - Benetton Melbourne:

AKTUALIZÁCIA: Je zvláštne, že ešte nikto neriskoval zmenšenie tejto tváre do zberateľskej verzie hlavy. Bolo by to zaujímavé. Dokonca som aj zachytil, že niektorí zberatelia by o to mali záujem, rovnako ako o zmenšenú verziu najnovšej Raquelle tváre.:)

Moje 3:

PJ Fun bábika bola prvou predlohou pre neskoršie Raquelle (svetlá pleť+modré oči+čierne vlasy) a stále je mojou obľúbenou, Chic Summer (stála len 4 eurá, ale zbožňujem ju) a FF, ktorá je ťažko identifikovateľná z hľadiska farby vlasov.:) Som rád, že každá má inú farbu vlasov a oči.:)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí