Osamelé duše časť 2

Pokračujeme.:)



Od 2003 do 2009

Marisa (2003) - táto tvár bola použitá na siedmych bábikách (2x model of the moment Marisa, 2x zelená čarodejnica z Čarodeja z Oz, 1x telovej farby čarodejnica z Čarodeja z Oz a 2x Cha Cha z Pomády). Ale počul som aj teóriu o tom, že Marisa tvár je len na model of moment bábikách a na jednej čarodejnici a ostatné sú iná tvár, ktorá mala byť tiež v kolekcií Models of the moment, ale nakoniec ju nepoužili. Mne stačí moja jediná zástupkyňa a ďalšie neplánujem.:)


Daria (2004) - túto tvár má len 5 bábik.:) Mne sa veľmi páči Chobotnička a Honey Ryder.:) Ale veľmi rád by som videl v budúcnosti nejakú ďalšiu bábiku s touto tvárou, lebo je v nej potenciál.:)



2005 Barbie/Teresa - túto tvár nemám rád, takže nehrozia ďalšie kúpy bábik s touto tvárou.:) A táto tvár sa už nepoužíva, ale rád by som ju videl v zberateľskej edícií.:)


Nikki (2006) - túto tvár nemám rád, už sa ani nepoužíva, ďalšiu kúpu neplánujem.:)


Teresa (2006) - táto tvár sa mi páči, rád by som ju videl znovu v obehu, ale z už vyrobených neplánujem ďalšiu kúpu.:)


Aphrodite (2008) - s touto tvárou som na vážkach.:) Nemám ju vôbec v extra obľube, ale láka ma kúpa ďalších dvoch bábik s touto tvárou. :)

Barbie loves Elvis, pripadá mi dokonalo (obrázok je od Lenky):

Nová basics:



Loboutin/Glimmer (2009) - túto tvár veľmi nemám rád, stačí mi tá, čo mám. Nepáči sa mi, že sa táto tvár využíva na úkor pre mňa krajšej Nichelle 2004.:(

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí