Osamelé duše časť 1

2 články sa budú venovať tváram iba v jednom exemplári. Je ich veľa a budem k ním aj veľa písať, tak, preto budú až v dvoch článkoch.:)


Všetky spolu, i keď z nejakého dôvodu som zabudol na Thajčanku, tak tam chýba.:( :

Tak a prvá časť od 1980 do 2001.:)

Oriental (1980) - toto je tvár môjho detstva, používala sa od 1981 do 2001. Je to dosť úzko špecializovaná tvár, iba na orientálne bábiky. Bol by som veľmi rád, keby sa táto tvár vrátila, určite by som si s radosťou prikúpil nejakú novú bábiku. Z tých, čo už existujú, ma lákajú tieto 2:

Surf City Kira:


A môj detský sen - Polynézska Barbie:


A moja Thajčanka.:)


Diva (1985) - táto tvár je veľmi obľúbená, avšak vo väčšom množstve ju prestali používať v 2005. I keď odvtedy sa objavila v kolekcií Hannah Montana ako jej kamoška Lily/Lola a mala vmaľované zuby a na zberateľských (Betty z Flinstonovcov, Speed racer Trixie a raz v basics). Ľahká dostupnosť tej z basics mi už máta v hlave dlhšiu dobu, aby som si ju nakoniec nekúpil.:D Prijal by som návrat tejto tváre do zberateľskej kolekcie, preto dúfam, že na narodeniny Midge (budúci rok), nejakú vyrobia keďže táto tvár je spätá s Midge.:) Z už existujúcich sa lákajú tieto:

Toto je moja najvysnívaná, je nádherná, bohužiaľ tým, že je to bábika iba pre európsky trh, dá sa zohnať veľmi ťažko.:(

Táto Indiánka sa mi tiež veľmi páči:


A moja Midge:

Christie (1987) - táto tvár sa používala od 1988 do 1999. Ja ju nemám veľmi v láske, neplánujem ďalšiu, stačí mi táto jedna.:)


Shani (1990) - túto tvár mám celkom rád, je taká veselá, avšak veľmi málo používaná. Rád by som si v budúcnosti zakúpil aj viac bábik s touto tvárou, ale tie, čo už sú ma až tak nelákajú. Avšak moju Gone platinum divu mám veľmi rád. (Poznámka pre Zmrzlinku: tvár je Shani, nie Diva).


Generation girl Tori/Chelsie (1998) - málo používaná tvár, určite by som ju videl rád v novej verzií, z tých, čo existujú mi stačí moja Tori.:)


Mbili (2001) - túto tvár mám veľmi rád, páči sa mi mnoho bábik s ňou a určite mi nestačí, len tá ,čo mám.:) Chcel by som najmä tieto, ktoré mi zostali po zohľadení viacerých faktorov.:)

SIS Chandra:

A najnovší model 8:

Bonus pre Hanneton:

No a moja:


Druhá časť inokedy.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí