Aj mužské črty vedia očariť :D

Po Adrii ďalšia tvár z roku 2001 - Tango.



Moje prvé stretnutie s touto tvárou bolo zase na BC.com a cez Tango Barbie, ktorá sa mi zdala byť zvláštna, tak som sa jej detailne nevenoval.:) Druhé stretnutie bolo cez kolekciu fashion fever, kde sa objavila jedna Shannen, ktorá sa mi vôbec nepáčila, pripadala mi veľmi mužne a nesympaticky.:D Avšak, keď prišlo 12 tancujúcich princezien, oslovila ma Ashlyn, nevedel som,akú má tvár, aké bolo moje prekvapenie, keď som zisitl, že Ashlyn a Shannen majú tú istú tvár.:)

Nakoniec mám 2 bábiky s touto tvárou. Ashlyn je srdcovka a basics sa mi páči, pripadá mi taká jemná. čo sa týka ostatných tak sa mi niektoré páčia, iné nie. Ale jednu mám vysnívanú, striedavo ju vyhadzujem a nahadzujem do zoznamu. Je to Victoria. Má síce červené oči, ale tie vlasy sú božské a oblečenie kráľovské.:)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí