Nový projekt - časť 3/3

A je tu záverečný diel.:)



Väčšina z Vás, čo ma pozná, určite tušila, že v tomto seriáli sa nemôžem zaobísť bez zelenej farby a bábík z kategórie ryšavých, rusovlasých, červenovlasých a jahodovej blond. Oblečenie nie je teraz tématicky prepojené, zeleného oblečenia mám veľmi málo, tak som si musel poradiť s tým, čo mám a nebyť Marušky a Hanneton bolo by ešte oveľa horšie.:) V tomto článku budú mať premiéru ďalšie 2 kusy odevu od Marušky.:) Takže, tento článok je zameraný len na farby vlasov a oblečenia + možno na to, že som zachytil ducha detskej hry, tým, že som dvom bábikám dal šialenú kombináciu oblečenia, chýba mi tá bezprostrednosť, proste zahodiť všetky pravidlá o tom, že sa k čomu nehodí a tak.:) Bohužiaľ, Mattel nevyrába ryšavých Kenov, robil to len v 60.rokoch a tí sa mi nepáčia, čiže dnes to budú len baby, trpaslíkov zastupuje Skipper.:)

Teraz Vás víta Zivka - naša jahodová blondína.:)

Spolu.:)




Teresa je jedinou reprezentantkou tejto tváre v celom seriáli, pôvodne tu nemala byť, až na poslednú chvíľu som ju pridal, lebo som si uvedomil, že musí byť aspoň raz široká brada.:) Je prvou obeťou mojej koncepcie - skombinuj spolu to, čoby nikomu nenapadlo spojiť.:D Top je od HSM Gabriely a nohavice sú prastaré z môjho detstva a neznačkové.:)



Barbie má šaty od Chic Summer 2008, druhá reprezentantka tváre GG v seriáli (mala kolegyňu v druhom dieli).



Gia má tričko a podkolienky od Topmodelky Hair wear Summer a sukňa je nová od Marušky. Som z nej nadšený.:) Reprezentuje tvár, ktorá sa v tomto seriáli ešte neobjavila, lebo ani inú žiadnu nemám :D.:)





Jill má šaty od Marušky z minulej kolekcie.:)Druhá Goddess v totmo seriáli.:)



Summer má tričko od Marušky z predchádzajúcej kolekcie a nové nohavice taktiež od nej.:) Nohavice sú úžasné, majú aj vrecká.:)Tričko je prehnuté a vytvára efekt pneumatiky, la to len kvôli otmu, aby vynikli nohavice.:) Jedin áSteffie v seriáli.:)






Barbie má legendárnu tuniku od Marušky.:)Jediná Superstar v seriáli.:)



Gemma (zatiaľ dočasné meno) má svoje pôvodné oblečenie. :D Lara je jediná tvár, ktorá sa objavila vo všetkých dieloch a je takým tmeliacim prvkom a zároveň ukazuje, ktorá tvár je pre mňa naj.:)



Midge háji ako jediná farby pehatých bábík, oblečené má šaty od Hanneton.:)Jediná Diva v seriáli.:)



Skipper je síce len jahodová blond, ale chcel som ju mať v tomto fotení. A je obeťou princípu šialených kombinácií v oblečení.:) Vrch je od topmodelky hair wear Summer a spodok zo sady oblečenia od Mattela z 90.rokov.:)Jediná Skipper v seriáli.:)



Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí