High school musical 1 Gabriela 2007

Mám neočakávaný prírastok.:)



Dnes mi poštárka doniesla balíček, bol som v šoku, lebo som na nič nečakal.:) Balíček bol od Tomáša a bola v ňom Gabi. Ďakujem, Tomáš.:)

Dlho som ju chcel, ale nikdy mi to s ňou nevyšlo. Už, keď som videl prvé promo, tak sa mi páčila, ale bolo nepravdepodobné, že ju budú mať u nás. Ale Dráčik ju mal, avšak vždy mi došli financie alebo som kúpil niečo iné.:) Ale teraz ju už mám. Je to ešte Gabriela vo veľkosti 29 cm a klasickým belly button telom, nie ako tie, čo po nej prišli.:) Spieva po stlačení gombíka, samozrejme hlasom Vanessy Hudgens, ktorú predstavuje.:) Tvár je Carnivale (2003) na rozdiel od tej 2007 modifikovanej, čo majú tie malé Gabriely.:) Veľkosť hlavy je veľká. Maľba je super, pripadá mi oveľa menej šialene vyzerajúca ako iné Carnivale.:) Oblečenie je úžasné, vždy sa mi toto páčilo viac ako tie červené šaty, čo mala v sete s Troyom.:) Zelený top je samostatný diel, rovnako ako aj oranžový sveter, nie žiadny poloprodukt.:) Sveter je krásny vzorovaný a nohavice sú také semišové.:) Vlasy sú krásne hebké a najmä saranové. Sú jemne zvlnené a dlhé.:) Má aj náušnice aj náramok.:)

Ešte jej urobím nejaké fotky, aj zozadu a s inými bábikami.:)






Moje 2 "karnevalky", páči sa mi, že sú také odlišné. :) :





Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí