Barbie basics 3.0 model 2 2012

A je to tu.:)



Od prvej chvíle, čo som túto bábiku zbadal som vedel, že ju chcem - červené vlasy, tvár Lara, model muse telo, výrazné líčenie a zelené plavky.:) Pre mňa top bábika roku 2012, čiže logicky mala prísť ku mne ako prvá zástupkyňa tohtoročnej kolekcie a série basics.:)

Už dávno som ju obzeral na ebayi, ale bola veľmi drahá. Potom som objavil, že jedna zberateľka (tá istá od ktorej mám ja a aj Heňa model 15) predáva celú šesticu basics 3.0 holé, dokonca bez náušníc. Pôvodne som chcel zobrať Laru, Mbili a Goddess, potom len Laru a Mbili. Už už to bolo spečatené, ale potom mi napísala, že keď chcem mať aj plavky, tak radšej hneď ako komplet, ona sa po nej popozerá. Čakal som 2 týždne, ale ani v jednom obchode ju u nej nemali. Tak potom som napísal druhej (od ktorej mám Targetku Evu) a tá ju zohnala.:) Dal som si ju vybaliť, aby som ušetril na poštovnom, takže nemám jej krabicu.:(

Prišla 3 dni po odoslaní.:) Dokonca mi ju poštárka doniesla domov. Naživo je úchvatná a som rád, že ju mám komplet, tie náušnice by jej chýbali. Vlasy sú úchvatné, majú nádhernú farbu a dĺžka mi vyhovuje. Plavky sú nádherné, skvelý strih. :) Celkovo sa mi nejaví, žeby vyzerala staro ako hovorí Jitka, vôbec nie ako mama Tango Kena ako je to na flickri a ani, žeby sa tak veľmi podobala na Peppermint obsession Barbie ako píšu iní zberatelia.:)

Túto bábiku má aj Heňa a urobila jej super fotky, tak kuknite:

Doplnky:









Moje 3 modely 2 - každá má inú farbu vlasov a pleti, avšak oči majú všetky 3 hnedé.:)



Porovnanie s Peppermint Obsession




Ešte pár detailov:
Zmrzlinkina nočná more. :D:D Mne tie vlasy takto vyhovujú.:)




Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí