Rodinky časť 1

Už mi veľmi chýbate a chýbajú mi aj moje bábiky a tak som si odskočil od urečnenej starkej, psíkov, jedla a školských vecí k bábikám. Bohužiaľ žiadnej prezliekanie sa neudialo. Fotky budú zobrazovať matky a ich deti alebo súrodencov.:) Vlasy majú bábikY na fotkách riadne rozlietané. :D:D



Samozrejme, moje spojenia Vám asi nebudú veľmi sedieť, ale mne sa tak páčia. Som ochotný aj pomenť skupinky, teda okrem dvojice Nikki + Chris, na tej si trvám a hotovo. :D

Whitney + Angie - podľa mňa je Whit mama a Angie je dcéra, ale môžu to byť aj sestry.:)Alebo je Whitney dcéra?


Jada + Natalie - toto sú polovičné sestry, majú spoločného otca, ale jednej mama je Francúzska a druhej Juhoafričanka. Veľmi sa mi páčilo na flickri, že mal niekto ako polovičné sestry modely 4 z 1.0 a 2.0. Tak aj ja som si urobil niečo podobné.:D



Ďalšie šialené spojenie, pre mňa je Joan mamou Jaka (rozmýšľam, že ho premenujem na Hugha podľa H. Jackmana) a Niny. A Nina je podľa mňa staršia sestra. Alebo iba Jake je Joanino dieťa? :D





Teri + Teresa - Teri (glam ´n´groom Teresa) je mama a Teresa (model11) je dcéra.:)


Nadia + Mitchie - 2 sestry, podľa vzrastu vidno, ktorá je mladšia.:) Napriek odlišným typom tváre sa mi zdajú byť podobné.:)


No a nakoniec Nikki + Chris, ktorých poznáte.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí