Ďalšie rodinky

Úspech prvého článku o rodinách ma nakopol k tvorbe ďalších rodín, tentoraz k oveľa odvážnejším.:)

Som zvedavý, či mi opäť aspoň niečo schválite.:)


Tieto 2 Teresky majú úplne iné tváre, ale nejako mi k sebe pasujú. Čo myslíte je usmiata dcérou tej druhej alebo môžu byť sestry? :)


Ďalšie zvláštne spojenie, ale majú aspoň tú istú tvár. :) V tomto prípade som za sestry.:)


Samozrejme v dobe nadvlády tváre GG sa nedá vyhnúť aj sestrám s touto tvárou.:)


Keby ste videli naživo tieto 2 Drew, tak aj Vám by zišlo na um, že sú to dvojičky.:)Jedna konzervatívna a druhá extravagantná.:)


Túto rodinku už poznáte z vianočného príbehu. Akurát, že Shane, ktorý bol v príbehu, patrí do inej rodiny a do príbehu som si ho len požičal. V reáli sa táto rodina skladá z Rizzo (matka), Alana (otec), Kurta (syn) a Tori (dcéra).Tori som dal do tejto rodiny, lebo mi jej nos pripadá podobne ako Alanov nos.:)


Kerry + Taylor - spojil som najstaršie vyzerajúcu Adriu (ale aj tak pre mňa najkrajšiu) s najmladšou a podľa mňa môžu byť matka s dcérou. Ale nie som o tom presvedčený, keďže v honbe na Chrisa, asi chcem aby bola Kerry bezdetná.:( Uivdím, možno sa Taylor stane nakoniec dcérou mojej fashion fever Desiree.:)


Taylorin frajer Chad s mamou alebo staršou sestrou Christie. Nádherné vlasy sa asi dedia vždy po mame, takže zatiaľ je je jeho mamou.:)



A nakoniec niečo na zamotanie Vašich hláv. Keď som bol mladší, tak som mal centrálnu rodinu Mattelovcov, ktorej členmi boli všetky moje bábiky od Mattela, avšak aj pár privandrovalcov. Nad tým, že v rodine je aj Disney postava a černoška sa nezamýšľajte. Ešte k rodine patrili aj mnohí priatelia a súrodenci rodičov, ale už sa nevojdu na fotku, nižšie Vám predstavím obmeny ku ktorým nastalo v priebehu vekov. Takže, toto je pôvodná verzia:

Zľava doprava: Ariela (2.najstaršia dcéra), Theresia (najstaršia dcéra), Tommy (prostredný syn), dvojičky Shelly a Tom (takmer najmladšia dcéra a najstarší syn), Barbie (mama), Zuzka (najmladšia dcéra), Ken (otec), Skipper (dcéra piata v poradí), Teresa (tretia dcéra) a Nikki (dcéra č. 4). Ešte k rodine patrilo bábätko Jakub (najmladší syn), zabudol som ho dať na fotku, tak pod fotkou je jeho fotka.:)


Verzia 2.0 - na prvý pohľad sa môže zdať, že je to tá istá fotka, ale sú tam 2 rozdiely. Skipper neznačkovú som nahradil ff SKipper od Mattela a neznačkovú Zuzku som nahradil matteláckou.Malý Kubko ešte v tejto verzií bol tiež prítomný.

Verzia 3.0 - táto verzia vznikla pre potreby fotenia Adamovej rodiny na flickr.Rodina sa premenovala na Hottiovcov. Oproti predchádzajúcim verziám nastal úbytok štyroch dcér, namiesto malého Kubka pribudol Shane, namiesto Toma pribudol Adam (fashionista Hottie), Skipper som nahradil opäť inou a premenovala sa na Rachel. :D Nikki je už len polovičná dcéra, má iného otca. Zuzku som premenoval na Miranu. Barbie sa premenovala na Barbaru (je to vlastne aj tak to isté meno), z Kena sa stal Tom. Tommy jediný zostal bez aj minimálnej zmeny.:)

Verzia 4.0 - toto je zatiaľ konečná verzia. Z Toma je zas Ken, z Barbary Barbie, Tommy zostal Tommy, z Mirany sa stala Shelly, Shane je Shane, Adam je Adam, Nikki som vylúčil z rodiny (aby nepoškodzovala harmóniu rodiny). Rachel som opäť preobsadil a vrátila sa k menu Skipper. A zatiaľ som pridal do rodiny aj Michelle namiesto tých starších dcér, čo tam boli kedysi, ale nie som si istý, či zostane v rodine.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí