Butterfly art Christie 1999

Tak a konečne Vám predstavím túto pre mňa nádhernú bábiku.:)



Butterfly art kolekcia bola veľmi kontroverzná, kvôli tomu, že mali k sebe tetovania a preto americkí rodičia voči tejto kolekcií protestovali a tak ju Mattel stiahol z obehu. Zdá sa mi to smiešne, keď u nás sa bežne v papierníctvách a iných obchodoch predávali dočasné tetovania, sám som ich pár ako dieťa mal + tetovania sa nachádzali aj ako prídavok k rôznym sladkostiam.:)

I napriek tejto kontroverzií si myslím, že táto kolekcia sa vydarila úplne celá. V kolekcií boli Barbie, Teresa, Christie, Kira, Ken a Steven, avšak vzadu na krabici mužské bábiky nie sú vyobrazené.:) Ako dieťa som veľmi chcel Teresu, veľmi sa mi páčili jej vlnité vlasy a príjemny úsmev. Avšak na dovolenke v Taliansku som videl Christie s rovnými vlasmi a veľmi sa mi páčila, ale namiesto nej som si vybral morskú vílu Ariel (ale zas nemôžem povedať, že je to čin, ktorý by som ľutoval, keďže Ariel mám rád.) Ďalšie stretnutie s touto bábikou bolo v jednej Barbie encyklopédii, ktorú má aj Mary, tam bola aj na titulke knihy a bola zástupkyňou černošiek konca 90.rokov.

Ďalšie stretnutie bolo, keď som pozeral šou Jana Krausa, ktorú mi odporučili Hanneton a Tomáš, tak tam bol jeden český zberateľ, ktorý ju vlastnil a dával ju Krausovi na okúpanie, ale ten povedal, že je to černoška, že na nej by okúpanie nebolo vidieť. :D:D:D

Tak som ju začal hľadať na ebayi, ale všetko bolo nevýhodné.:( Potom som si kúpil I love Barbie/Pretty in plaid černošku, no ako viete, Vy, čo kupujete na ebayi, tak, keď idete do svojho konta nákupov, tak mám ukazujú ďalšie ponuky od predajcov, od ktorých ste predtým kúpili a ukázalo mi, že rovnaká predávajúca od ktorej som kúpil Pretty in plaid a v minulosti Cool Clips Christie, má v ponuke Butterfly art Barbie, Kiru a Christie. Týždeň som stále nadtým uvažoval, či zobrať Christie, alebo nie alebo či zobrať Kiru. :D Cena bola super, stála v prepočte aj s poštovným asi toľko ako stáli Barbie a Teresa v roku 1999 v našich obchodoch.

Nakoniec som si povedal, že Christie zoberiem a radšej obetujem Happy holidays 1998 AA a fashionista Raquelle a potom, čo som dal preč zo zoznamu stardolls, Bellu a Victoriu a zostali mi tam len 4 basics, som si povedal, že sa to oplatí a že ju fakt chcem.:)

S Christie som veľmi spokojný, má krásnu maľbu, vlasy síce nie sú saran, ale sú pekné. Oblečenie je krásne, ojedinelé žlté hačkované plavky + riflová mini. A je bosá. :D:D Zaujímavé sú náramky priateľstva, ktoré má na ruke a na nohe.:)

Ináč všimnite si ako Christie vyzerá na svojej krabici, podľa mňa reálny produkt je oveľa krajší.:)



















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí