Totally YoYo Teen Skipper 1999

Po Rapunzel Vám predstavím aj jej spolucestujúcu Skipper.:)



Túto Skipper veľmi dobre poznám i napriek tomu že v katalógu 1999 sa nenachádza. Pretože v roku 1999 bola veľmi častou v obchodoch. Ja som jej neprikladal veľkú pozornosť, keďže to bola pre mňa len "blondína s ofinou". Oveľa radšej som obdivoval vzadu na jej krabici jej kamošky - červenovlásku Courtney a černošku Nikki, ale tie u nás neboli.

Avšak, keď ju teraz mám doma a konečne som sa na ňu pozrel trošku podrobnejšie ako v minulosti, môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že maľbou tváre je krajšia ako väčšina iných Teen Skipper.:)Vlastne je mojou prvou Teen Skipper, lebo síce s touto tvárou mám aj ďalšie 4 bábiky, ale 3 z nich sú klasicky vysoké ako Barbie a jedna je černoška Nikki, takže ona je vlastne mojou prvou pravou Skipper, ktorá sa nevzpiera ani Jitkinej hrubej charakteristike, i keď Jitka ide asi podľa charakteristiky z roku 2011, takže nič. :D:D:D

Skipper docestovala ku mne ako úplné prekvapenie, ako spoločníčka Rapunzel od Sierry. Ani som nevedel, že ju mala.:) Prišla holá, takže má na sebe len šaty, ktoré sú u mňa stálicou a nie je v nich "utopená", keďže ako viete a ako osm už naznačil, je menšia ako klasická Barbie, tvár je moja obľúbená Teen Skipper(1995). Je to síce tvár podobná Lare, ale má taký milší vzhľad. Vlasy sú krásne premelírované a materiál neviem, určite to nie je kane..... taký ako má mnoho mojich iných bábík, ale zas asi to nie je ani saran. Určite ste si všimli, že má pravú ruku tak zvláštne otočenú ako majú "zombie" bábiky, je to kvôli súčasti, o ktorej sa zmienim nižšie. Totižto, hoci nerád, budem opäť rušiť prúd fotiek svojím kecaním, lebo chcem objasňovať priamo pri fotkách.:)

Takže, najprv 2 fotky jej tváre. Veľmi sa mi páči to líčenie očí, nie sú to žiadne výrazné očné tiene, ale má takú jemnú vrstvu tmavého líčenia očí a to sa mi veľmi páči. pripomína mi to líčenie dievčat, keď sa začnú líčiť, že si robia také tenké tmavé linky, práve tým sa líši od ostatných Teen Skipper s blond vlasmi (tie majú také jemné pastelové líčenie očí) a páči sa mi aj rúž, veľmi pekná farba, ktorá ladila so šatami, ktoré mala k sebe pribalené.:)



No a teraz sa dostávame k jej špeciálnej funkcií a aj vysvetleniu, že prečo sa volá Totally YoYo a aj k tomu, že prečo má tak tú pravú ruku (na fotkách vľavo). Je to tak, že jej ruka ide síce aj do strán, takže nie je zombie, ale je tak zvláštne umiestnená, lebo jej trčí z dlane šnúrka na ktorej bolo kedysi jojo .Áno, má dieru v dlani a modrý náramok je trvalou súčasťou ruky. Takže, takto to funguje. Šnúrka je natiahnutá na maximum.

Teraz, potiahnete páčku vzadu na chrbte.

A šnúrka sa nám stratí v dlani.


Bonusová fotka:

Pohľad zozadu na vlasy:


Opäť tvár, neviem ako Vám, ale mne sa na nej páči aj tá ofina:


Skipper + jej obrázok v knihe Sprievodca módnym svetom bábiky Barbie, tam vidíte jej pôvodné oblečenie.:) Na obrázku nemá peknú ofinu, tak veľmi prísne zastrihnutú, ale na tej mojej sa mi páči v tej trošku rozoviatej forme.:)


Skipper + jej ďalší obrázok, tam je v šatách, ktoré boli k nej pribalené na prezlečenie, sú také marhuľové a k ním sa hodí jej rúž, rovnako vidíte na fotke aj Courtney z rovnakej kolekcie.:)


A tu je Skipper so svojou treťou fotkou v knihe, ako družička na svadbe Barbie, tie šaty sa predávali osobite a patria do kolekcie Fashion avenue.


A tu sú bonusovky, na rovnakej strane je v knihe aj Hollywood nails Barbie, ktorú mám tiež, tak som ju tiež odfotil s jej obrázkom.:)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí