Rapunzel Barbie 1998

Dnes bolo celkom pekné počasie, preto som urobil zopár fotiek Barbie aj Skipper. Dnes Vám predstavím Barbie.:)



Táto bábika sa mi veľmi páčila už od prvej chvíle, čo som ju videl. Bolo to na obálke katalógu 1998, mala v tvári niečo milé.:)

V roku 1998, keď vyšla, nebola v obchodoch častá, neviem či sa tak rýchlo predala alebo ju vôbec nemali. Raz som ju uvidel v takom malom výklade jednej predajne v Banskej Bystrici, to bolo prvé stretnutie "naživo" a musím povedať, že vyzerala presne ako na tom obrázku z katalógu, ale rodičia povedali, že je drahá a že mi ju nekúpia.:( (už v tom období som nemal veľmi rád blond princezné v ružových šatách, ale Rapunzel si ma získala)

Potom bola v jednom časopise súťaž o ňu, nevyhral som ju.:( Následne som ju uvidel na dovolenke v Taliansku, ale bola opäť drahá.:( Ale, bolo miesto, kde som ju mohol obdivovať a aj si ju chytiť - spolužiačkina sestra ju mala.:)

Počas následujúcich rokov som na Rapunzel aj zabudol alebo som si vždy povedal, že je to bábika pre malé deti a aj tak ju už nikde nemali.

Lenže, potom prišiel Vlaďkin blog, na ktorom odprezentovala okrem tejto blond Rapunzel aj jej AA verziu, avšak tým, že som sa zaľúbil do blondíny, už roky dozadu, stále u mňa víťazila ona. Keď som si vybavil paypal, hneď medzi prvými vecami, som si pozeral aj to, či majú Rapunzel, mali ju, ale dosť nevýhodne.:(

Nakoniec som si povedal, že sa budem sústrediť na zbieranie basics a iných podobných, tak som Rapunzel vyradil zo zoznamov. Ale, keď mi Sierra napísala, že či by som nechcel niektorú z jej detských bábík, hneď som si spomenul, že 3 roky dozadu mi posielala fotky svojich bábík a bola medzi nimi aj Rapunzel. Hneď som prejavil záujem, ale nakoniec to vyzeralo, tak, že Rapunzel už nemá, o to bolo väčšie prekvapenie, keď mi tento týždeň od nej prišiel balíček. :) Veľmi ma to potešilo.

A tak po mnohých rokoch sme sa opäť stretli. Usmívající se A stále v nej vidím tú bábiku, ktorú som ako 9ročný chcel.:) Stále pre mňa zostáva najkrajšou playline Mackie, starý typ tela mi v jej prípade vôbec nevadí, hodí sa jej.:) A vlasy sú najdlhšie, aké som kedy videl.:) Na niektorých fotkách má improvizovaný účes bez sponiek a gumičiek.:) Bohužiaľ, nejako som nemal dnes šťastie na dobré nápady, pri fotení, ale tak bude určite nejaký reparát, už teraz mám v pláne 2 články v ktorých bude.:)












Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí