Chris+Teresa


Pokúsim sa Vám sem dať ďalšiu adeptku na Chrisa. Aj podľa pôvodného plánu som chcel, aby tento diel, nasledoval dosť skoro po tom predchádzajúcom, keďže skvelo ten prechádzajúci dopĺňa tento diel. :) I keď podľa tohto článku to bude vyzerať, tak, že Teresu nemám rád, ale nie je to pravda, mám ju veľmi rád, ale baví ma občas z niektorých bábík robiť aj potvory, lebo potom je zábava. :D:D



Ak by si chcel niekto pripomenúť Teresu, tak si môže opäť prečítať o jej prvom stretnutí s Chrisom.

Teresa: "Vyzerá to tu fajn, hej čašníčka, jedno mochito!"
Chris: "Teri, to je moja sestra!"
Teresa: "To ako fakt?"

Teresa: "No tak prepáč."
Nikki (vnútorne pení)

Kendra: "Teresa, vlastne ty si sa dostala do tejto súťaže omylom, myslela si si, že ideš na filmový casting a dokonca máš aj priateľa."
Teresa: "Áno, máš pravdu Mendra či Lendra alebo ako sa to vlastne voláš. Vieš, môj agent mi dohadzuje strašne veľa kástingov a šou, tak niekedy strácam prehľad. Ale nakoniec je dobré, že som tu. Ináč s priateľom som sa rozišla, začal hodiť s nejakou sedemnásťročnou kravou. Nechcela som to vravieť, ale moja, zlatá. Kto ti robil tie vlasy? Sú totálne, ale totálne out. To ti robili v nejakom dedinskom holičstve?"
Kendra (sa len s ťažkosťami ovláda): " No dobre, môžeme prejsť k stretnutiu s Nikki."

Teresa: "Akože, prepáč, že som si myslela, že si čašníka, ale máš taký šialený melír a tá sponka."
Nikki: "Je mi to jedno ,čo si myslíš. Vieš, vôbec variť alebo celý deň si češeš len tie peroxidové vlasy?"

Teresa: "Čo mi to tu hovoríš, ty čo nemáš ani na kvalitnú žehličku na vlasy? Ja som prirodzená blondína."
Nikki: "Keď si ty, prirodzená blondína, tak ja som potom Madonna, chacha."
Teresa: "Aká, vtipná! Ty, si vôbec skontroluješ, pred odchodom z domu, čo máš oblečené? Lebo, ak hej, tak by si mala vyhľadať, čo najskôr očného lekára. Máš to strašne prekombinované a vôbec sa to k sebe nehodí, to máš z vietnamského obchodu?"
Nikki: "To je môj štýl! A ty s tvojou košeľou ako z 80.rokov a šortkami ako z rohu nejakej ulice, si myslíš, že si trendy?"
Teresa: "Čo si to povedala? To sú najnovšie trendy z Paríža. Vieš, ty vôbec, kde to je?"
Chris: "Dievčatá, upokojte sa!"



Nikki: "Pusti ma na ňu, nech jej vyšklbem tie jej nadpojené príčesky!"
Teresa: "Ja ti zas vyšklbem to obočie, ktoré nevidelo pinzetu už minimálne 5 rokov."
Nikki: "Len, aby ti pritom nevyfučali tie tvoje silikóny."

Teresa: "Čo si to dovoľuješ, moje prsia sú pravé!"
Chris: "Snáď sa tu nebudete hádať pred kamerami? Kde je Kendra? Kendra, kde si? Už mi len to chýbalo, aby zdúchla!"


Nikki: "Christian, túto ženskú neprivedieš do našej rodiny, ani keby traktory z neba padali. Rozumel si?"

Niekedy v ďalekej budúcnosti aj ostatné kandidátky.:) A teraz vlastne viete, prečo som Nikki obliekol tak ako som ju obliekol.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí