Katalóg 1998

Máme tu ďalší katalóg, práve ten, ktorý pre mňa začal nádhernú éru playline bábik, ktorá skončila v 2006.:) Možno tam neobjavíte nič zaujímavé, pokiaľ ste sa narodili pred rokom 1989 alebo po roku 1995. Ak ste sa narodili medzi 1989 a 1995, myslím si, že minimálne Vaše nostalgické spomienky si zvolia aspoň niečo z tohto katalógu.:)


Tento katalóg mi vypýtal starký v jednom hračkárstve, je už dosť zničený, ale mám ho rád aj kvôli bábikám v ňom aj kvôli tomu, že mi pripomína starkého, ktorý už nie je medzi nami.:( Rok 1998 je rokom, kedy sa s nami postupne lúči tvár Superstar a jej miesto prevzala Mackie (GG ešte nie) a taktiež je to prvý rok, kedy u nás bola dostupná Teen Nikki na vyššom tele a s mojou obľúbenou tvárou 1995 Skipper.:)

K Barbie na prvej strane sa vyjadrím neskôr, na zadnej strane rozkladacia posteľ s kúpeľňou. :)



Príhovor + obsah.


Bead blast bola kolekcia, kde mali byť: Barbie (Superstar), Teresa (Teresa), Midge (Diva) a Christie (Asha), ale nakoniec z toho urobili 4 Barbie. Blond, tmavovlasá a ryšavá mali tvár Mackie a černoška mala aj Ashu aj Nichelle. práve z tejto kolekcie je moja obeť prevlásňovania Kendra. :D Na obrázku vidíte prototypy aj s divnými ofinami, v reáli mali rovnú ofinu zakrývajúcu čelo.:) Neviem prečo, ale niekedy keď na ebayi vidím bábiky z tejto kolekcie, tak mám chuť si ich kúpiť, i napriek najhoršej verzií kanelokanových vlasov.:)





Plážová kolekcia, Skipper je jednoznačne favorit.:)



Plavkyne s plavkami značky Speedo, v tejto kolekcií boli aj Christie a Midge. Teresu som si skoro kúpil pred štyrmi rokmi v Nitre, mali ju približne za 149 Sk, škoda, že som ju nezobral.:( Teraz by som sa mohol hrať, tak, žeby som ju vystreľoval z toho stojanu.:D



Ležérny Ken, ktorého mám + zubárka Barbie. Bohužiaľ môj doktor Ken tu chýba. Zubárka Barbie sa nepredávala len s blond Shelly, ale boli aj verzie s černoškou, brunetou a orientálnou Shelly.:)




Najkrajšia Barbie tohto katalógu + pre mňa úplná top Mackie. Napriek tomu, že je princezná, má ružové šaty, platinové vlasy, kontúrku okolo pier, je to môj sen detstva, bola veľmi drahá a vyskytovala sa veľmi málo.:( Mala ju spolužiačkina sestra, veľmi som jej ju závidel. :D Pamätám si na ňu reklamu:




Narodeninová a Barbie pre najmenšie dievčatá



Najlacnejšie bábiky, majú síce takú istú tvár, ale aj tak je každá iná.:)



Barbie s nálepkami a tvárou Mackie a chodiaca Barbie. Barbei s nálepkami bola aj bruneta, v chodiacej kolekcií boli aj Teresa, Kira a Christie, ale tie u nás neboli.



Priateľky Shelly a Shelly so stoličkou, ktorá odmieta jesť.:) Každej Shellinej kamoške a Tommymu som vymyslel obľúbené jedlo, to je to perom písané.:)






Shelly + Tommy a auto bol to hit v tej dobe, džokejku Barbie mám.:)




Cool colors je úžasná kolekcia, vždy som chcel Skipper, ale bohužiaľ mám len jej verziu z McDonalds. Ináč táto kolekcia podstúpila veľa zmien. Pôvodne to mala byť kolekcia Skipper a jej kamošiek Courtney a Nikki. Ale potom z Courtney urobili Teresu a z Nikki Christie. Takisto aj farby oblečenia sa menili Skipper mala najprv modré (čo má Barbie), potom fialové, no nakoniec mala zelené, ktoré si vymenila s Christie, ktorá nakoniec dostala fialové. Teresa z tejto kolekcie je dlhodobo považovaná za jednu z najkrajších Teres vôbec. :)



Zberateľské bábiky, myslím si, že táto štvorica je veľmi vydarená. Chile Barbie bola prvá Mackie v kolekcií DOTW a naživo bola nádherná. Poľsko je síce klasická blondína s tvárou Superstar, ale jedna z najkrajších, má úžasnú maľbu a vlasy. Indiánka je jedna z najkrajších bábík s tvárou Diva, bohužiaľ naživo som ju ako jedinú z nich nikdy nevidel. a Thajsko bola moja úplne prvá zberateľská Barbie.:)



Fashion avenue




Rôznorodá móda, myslím si, že pár kúskov by sa uživilo aj v súčasnosti:
Nábytok:

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí