4 v 1

Zapáčilo sa mi zhutňovanie článkov, preto som 4 spojil do jedného.:)



Prvá časť článku je z archívu a sú to staré fotky "dlhovlasej" Tamiky. Samozrejme, opäť som iba upevnil voľné vlasy na hlavu.:)




Druhá časť je na motívy Jitkiných dvoch želaní, chcela vidieť Demi mimo jej pôvodné šaty a chcela vidieť tieto červené šaty podrobnejšie po tom ako ich mala oblečené Kayla vo vianočnom príbehu. Tak som spojil obe veci dokopy.:)



Mám veľmi rád jej tvár.:)


Tretia časť je odfotenie amazing nails Christie v týchto Fashion avenue šatach, bohužiaľ fotky mi nevyšli.:(



A posledná štvrtá časť sú hry s Jakubovymi vlasmi.:) Zatiaľ som mu na ne pustil, len čistú vodu a prečesal som ich. Možno v budúcnosti mu ich zas umyjem a použijem aj šampón a nejaké stylingové prípravky, ale zatiaľ som spokojný, no i tak, kým boli mokré, tak som sa s nimi hral. Výsledný efekt bude možno vyzerať, hlavne podľa Hanneton ako ženský účes, ale pri krátkych a polodlhých vlasov niekedy hranice medzi mužským a ženským účesom neexistujú.:)

Pôvodná podoba, viac fotiek nájdete v predchádzajúcich článkoch.:)


Šialené experimenty :D



Nadvyhnuté :)


Pricapnuté, takto to má ešte stále. Iné cestičky sa veľmi nedajú, lebo je navlásnený na účes s cestičkou na bok.:)Ten riedky maxidlhý prameň už nemá, odstrihol som ho.:)






Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí