Bábiky, ktoré mi pribudli v tomto roku

V tomto článku uvidíte, čo mi za tento rok pribudlo, je toho tak veľa, že dostávam závraty. :D Plán na budúci rok zníženie počtu prírastkov. :D:D Každú bábiku prejdem z hľadiska môjho minulého názoru, súčasného a výhodnosti kúpy.:) Síce som nedostal nič pod stromček, ale myslím si, že som si to vynahradil počas roka.



2003 Red hot diva AA
Táto bábika sa mi vždy veľmi páčila, tým ako je extravagantná a bola mojou vysnenou. Tie vlasy a tvár si ma získali. Pocit naživo, bol isté sklamanie, naživo pôsobí o dosť staršie a neprirodzene. Čiže neporazila model 10 z basics a ff Desiree, ktoré sú pre mňa top Adriami v mojej zbierke. Cena bola veľmi vysoká + bola to moja jediná bábika, ktorá sa zdržala na colnici a platil som za ňu poplatok. Nie je to bábika na hranie, ale rád sa na ňu pozerám :) Možno mnohým pripadá ako transvestita a totálne nesympatická bábika, ale ja ju mám predsa len rád.


1992 Totally hair Barbie
Už, keď som začal so zbieraním, bolo mi jasné, že chcem mať moju prvú Barbie v neporušenom stave, ktorá zostane v krabici. Je z aukcie, čiže o to si ju ešte viac cením.:) Je to nostalgia, samozrejme naživo samá radosť a cena výhodná.:)


Basics 2.0 model 11
Chcel som počkať, kým bude u nás, ale keď sa objavila výhodná ponuka na ebayi, skočil som po nej. Je to už moje 4. blond Teresa, ale nejako som jej nevedel odoľať.:) Tá maľba tváre je priam neodoľateľná.:D Na prome ma veľmi nezaujala, ale už po prvých reálnych fotkách som sa zaľúbil, naživo nulové sklamanie a cena bola výhodná, i keď jej nákup u nás by bol výhodnejší, ale keďže som na ňu zatiaľ nemal šťastie v obchode, som rád, že som to takto vyriešil, mám pokoj.:)


2010 Basics 1.5 model 1
Bol to môj prvý prírastok roku 2011, pribudla hneď v druhý týždeň roku 2011. Kúpil som ju holú + dokúpil som aj jej doplnky.:) Väčšinou sa Mackie vyhýbam, ale táto si ma získala špecifickým zjavom.:) Na prome sa mi nepáčila, na reálnych fotkách veľmi, naživo zoči voči ma uchvátila, čiže kúpu vôbec neľutujem. Cena bola nižšia, akokeby som si ju kúpil v krabici z ebayu. Pôvodne mala byť už v roku 2010, ale nevyšlo to.:)


2003 Jude Deveraux The Raider Jessica

Prišla pár týždňov po modeli 1, Beruška rozpredávala zbierku a mala tam aj Jess, síce pretelenú, ale s pôvodnymi šatami a neporušenou hlavou, túto bábiku som už obdivoval u Vlaďky a preto som po nej skočil. Tá maľba tváre je opäť neodolateľná.:D Táto bábika bola pre mňa nedosiahnuteľným cieľom, lebo sa predávala aj s Kenom za veľmi vysokú sumu. Cna za, ktorú som ju kúpil, bola veľmi výhodná. Čo sa týka pocitu, keď prišla, bol som z nej nadšený a stále som, preto bola aj mojim duchom Minulých Vianoc v príbehu.


2004 a 2005 fashion fever

Fashion fever bábiky začínajú byť na ebayi veľmi drahé a preto, keď začala jedna zberateľka predávať holé fashion fever za nízke ceny, hneď som skočil po Terese s ružovou čiapkou, Kayli a Drew. No, ale neodoľal som a pribral som aj Teresu s ofinou a Barbie.:D Túto kúpu neoľútujem.:) Bábiku sú naživo rovnako pekné ako na prome a fotkách iných ľudí.






2004 wave A Teresa

Získal som ju nerozbalenú ako darček k tým piatym holým a k tomu je veľmi pekná. :) Po rozbalení je úchvatná.


Barbie basics 1.0 model 4

Túto bábiku som obchádzal, vždy patrila k mojim neobľúbeným, keďže nemám rád černošky s tvárou Goddess a mala strašne krátke vlasy. Ale 50% zľava + mama, ktorú zaujala, prispeli k tomu, že som si ju zobral. A po rozbalení som si ju obľúbil a teraz si neviem predstaviť, že by chýbala v mojej divízií Goddess.:D Čiže pomer pocit naživo a cena je stopercentný.:)

2008 Grease dance off Rizzo

Ďalšia bábika, ktorú by som u seba nečakal. Vždy som ju radil medzi bábiky, ktoré sa m ivôbec nepáčia. Mala byť obeť na prevlásnenie, no po prvom videní naživo som dospel k rozhodnutiu, že zostane neporušená v mojej zbierke.:) Je výrazne odlišná od mojich ostatných Teres.:) Ale keď sa prenesiete cez jej vlasy a staré telo, je to bábika, ktorá si Vás získa, pri fotení vianočného príbehu som sa opäť do jej zaľúbil. Stála bez poštovného menej ako 2 doláre, jednoznačne výhodná kúpa. No a čerešničkou na torte sú šaty od Marušky.:)


2011 Barbie basics 2.0 model 4
Bola mojou prvou riflovou basics a stále je pre mňa top.Zaujala už na prome. Nevedel som vydržať do jej príchodu na Slovensko, tak som si ju objednal z Maďarska.:) Naživo som z nej uchvátený, cenovo bola drahšia akokeby som ju kúpil v Dráčiku.:)

2010 Ladies of 80´s Joan Jett

Jedinečná bábika, ktorá sa mi vždy páčila a preto, keď sa naskytla skvelá ponuka, musel som ju využiť.:) Na proem sa m iveľmi páčila, naživo taktiež, cena za bábiku, stojan, gitaru, topánky, certifikát a oblečenie rovnaká kao za bábiku v krabici, ale s oveľa nižším poštovním.:)


2008 Top model hair wear

Jadro mojej zbierky tvoria černošky a preto sa zaujímam o každú, ktorá má tvár, ktorú ešte v AA verzií nemám. A po tejto bábike som dlho poškuľoval, nakoniec som ju zohnal za tretinovú cenu.:) A bola mojou prvou bábikou s touto tvárou, Joan Jett prišla o pár týždňov neskôr.:) Na prome sa mi nepáčila, ale na reálnych fotkách si ma získala, n oa naživo dokonalosť sama.


2008 Grease Dance off Cha Cha
Túto bábiku som vždy považoval za naj Marissu, keď som ju náhodne objavil za 12 dolárov na ebayi neodoľal som a bolo to to najlepšie rozhodnutie, ktoré som mohol urobiť. Je to bábika, ktorá sa nepáči každému, ale mňa oslnila.:)


2011 Barbie basics 2.0 model 14

Túto bábiku mi kúpila mama, keď sme boli spolu v Dráčiku a ja som jej hovoril, že je to nová tvár a mame sa páčila, pripadala jej taká reálna, tak ju hodila do koša a išli sme k pokladni. Pre mňa je top Loboutinka.:) Na proem sa m ipáčila, na prvých reálnych fotkách nie, ale neskôr sa mi zapáčila.

2011 Renaissance faire

Táto bábika má špecifické kúzlo, spája v sebe takmer všetko, čo mi na Barbie vadí (trblietky, svetlé blond vlasy, modré oči, celkový dojem ako princezná), ale od chvíle, čo som ju uvidel na prome si ma získala. Je to prvá bábika, ktorú som si kúpil bez toho, žeby som videl jej reálne kvalitné fotky. Je to taká jemná kráska, ktorá je úplne iné ako ostatné moje bábiky.:) Cena bola dosť vysoká, ale myslím si, že stála za to.:) Bola môj narodeninový darček.



2000 Northwest coast Native American Barbie

Túto bábiku som obdivoval už pred 11 rokmi a potom, keď som ju u Lenky videl, zaľúbil som sa. Pre mňa je to úplne najkrajšia Goddess. Kúpil som ju celkom výhodne, predávajúca, nevedela, čo predáva.:D Ale poštovné bolo veľmi mastné.:( Jednoznačne jeden z najväčších mojich zberateľských snov, ktoré sa mi splnili.:)



1992 Ultra hair Whitney

Túto bábiku mi ponúkla Johana za skvelú cenu a ja som neodoľal, je to splnenie môjho detského sna. Je to jedna z mála starších bábík, ktorej som nevedel povedať nie.:) Napriek tomu, že má iné telo a odstrihnuté z ofiny, zvyšok vlasov a tvár sú v super stave + dokúpil som jej jej pôvodné šaty.:)

2004 Lord of the rings Fellowship of the Ring Legolas

Film zbožňujem, zelenú farbu tiež a dlhé vlasy na Kenovi sú veľmi cenné, čiže opäť niečo, čomu som neodoľal. Bol mojim prvým nákupom z Ázie a druhým nákupom v roku 2011.:) Vždy som ho veľmi chcel, cena bola veľmi výhodná.:)

1998 Sleeping beauty Barbie collector edition

Pri tejto bábike sa dá povedať, že sa vo mne prejavila zberateľská posadnutosť. Táto bábika sa mi páčila, ale nejako som po nej netúžil, no nakoniec som ju kúpil, lebo ju nikto nechcel, tak som sa zapojil do aukcie. Cena bola fajn, i keď kamoška Zuzka si ju vydražila za menej aj v pôvodnej krabici.:) Je krásne jemná, ale je to skôr kochacia bábika.:) Má super vlasy, naživo vyzerá fajn, ale na prome je určite krajšia.

2010 Barbie basics 1.5 model 6

Opäť bábika s tvárou, ktorú som predtým nemal. Napriek širokúmu úsmevu a platinovým vlasom ma veľmi oslovila a naživo je veľmi pekná.:) Cena bola dosť vysoká, hlavne poštovné, ale necestovala sama, tak sa to ešte dalo.:)

2011 Barbie basics 2.0 model 3

Pre mňa úplne najkrajšia bábika s touto tvárou, má božské vlasy, milý výraz tváre. Ďakujem, kamoške Zuzke, ktorá mi ju kúpila, v tom čase ju u nás mali len v jednom kuse a ten si kúpila Mirka - Annuki.:) Už na prvom prome som bol uchvátený z jej vlasov, preto som bol smutný, keď som si prečítal o plánoch Jitky na jej úpravu, pretože tam som plánoval, že ju budem chodiť obdivovať, našťastie ich vykonala len v miernej podobe a sám ju vlastním.

2003 Vitamin C

Možno bábika, ktorej sa dá zľaknúť, ale pre mňa je to dosť podcenovaná bábika. Daroval mi ju jeden americký zberateľ.:) Čiže som platil len za poštovné a naživo je veľmi pekná.

2010 Target basics model 3

Jitka ma na túto bábiku namotala a odvtedy som na ňu striehol, bola na ebayi dosť zriedkavá. :) Má nádherné vlasy a celkovo je taká milá.:) Cestovala s modelom 6 za to drahé poštovné.

2011 Target basics model 2

Ďalší kúsok, ktorému som neodoľal. Obľúbená tvár s černošskou pleťou a úžasnými vlasmi. Kúpila mi ju jedna americká zberateľka u nich u obchode, vyšlo to lacnejšie ako cez ebay.:) Naživo je nádherná, u nej žiadne sklamanie nenastalo.:)

Barbie basics 2.5 model 4

Táto bábika ma zaujala už na prome, páčia sa mi jej výrazné oči a dlhé čierne vlasy. Bol to tiež nákup z Ázie.:) Cena bola super, nenahnevalo ma, že ju zberatelia prirovnávajú ku Kim Kardashian, ktorú síce nemám rád, lae nedá sa jej uprieť, že je celkom pekná, ale nepáčilo sa mi jej prirovnanie k Monike Bagarovej, o ktorej som si utvrdil svoj negatívny názor aj po minulom piatku, keď pochovala pesničku Tři oříšky od Ivety Bartošovej v relácií Legendy popu a jej výzor bol hrozný, nehodný výzoru tejto bábiky.


2002 Amazing nails Lea

Teda len jej hlava na tele inej bábiky.:) Je to môj ďalší splnený zberateľský sen.:) Vyšla oveľa lacnejšie, ako zvyčajne stojí na ebayi. Naživo sa mi tiež veľmi páči.:)

2011 Barbie basics model 17

Pravý mulat s realistickým výzorom. Jednoznačne Ken, ktorému sa nedalo odolať.:) Je zakúpený v kamennom obchode.:) Cena výhodná, pocity po zhliadnutí naživo len pozitívne.


2010 Barbie basics 1.5 model 13

Ďalší zaujímavý úkaz, ktorému som neodoľal. Výzorom je jedinečná.:) Naživo ma trošku sklamalo, že nemá celočierne vlasy, ale ináč je super. Bola to výhodná kúpa.:)

No tak to sú všetky bábiky a Kenovia, ktorí mi tento rok pribudli do zbierky.:) Dúfam, že niečo mi pribudne aj budúci rok, ale že budem k tomu rozumnejšie pristupovať a neminiem toľko finančných prostriedkov. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí