Ako to pribúdalo

Hanneton dostala nápad, že mám pofotiť moje prírastky za každý rok.:) Takže, takto to išlo.:)Fotiek som mal dosť, no najmä čiastkových, ale nakoniec som na každý rok okrem 2010 použil len jednu fotku.:) Bohužiaľ, pri niektorých neviem presný rok, kedy prišli.:(



Toto je skupina, ktorá mi pribudla medzi 1992 až 2002. Na tejto fotky sú len bábiky, ktoré tam na 100 % patria a sú to bábiky, ktoré boli kupované, preto lebo sa mi páčili, nie kvôli tomu, akú majú tvár či typ tela. :)


V roku 2003 nepribudlo nič, ale v 2004 sa začalo moje zbieranie. Na obrázku máte 100 % zostavu bábík za rok 2004. Ako vidíte bol to afroamericko-hispánsky rok. A bol to rok, kedy mi pribudla prvá bábika so zatvorenými ústami.:)

Rok 2005
Výpredaje urobili svoje a tak mi pribudli River a Kayla (Shelly) a samozrejme kolekcia fashion fever. Stal som sa vlastníkom dvoch bábík s tvárou Lara, prvej Adrie, druhej mužskej bábiky, druhej detskej bábiky.

Rok 2006
Začalo šialenstvo, tubovky mi ovládli moje srdce, Teresu som musel vybrať z tuby, lebo sa v nej už nezmestila. Taktiež som v tomto roku prišiel k svojej prvej zberateľskej, prvému blond "Kenovi", prvej Mackie, prvej Goddess a prvej Tango. :) Myslím si, že na tejto fotke sú všetky bábiky, čo tam majú byť.:)


Rok 2007
Tu začínajú jemné zmätky, nie som si istý, či Midge a Kendra/OOAK Bead blast Barbie AA pribudli v 2006 alebo 2007. Ešte sem patrí animal print Drew, ktorú som pri fotení omylom zaradil do roku 2008.:( Takže, pričítajte jednu bábiku naviac.:)


Rok 2008
Takže, tu je omylom animal print Drew, ktorú som už kúpil v roku 2007 a Ibiza Drew pribudla až v 2009, ale z nejakého dôvodu som ju zaradil sem. Čiže od počtu bábík na obrázku si odčítajte tieto 2. :)
Rok 2009
Tento rok bol bohatý na prírastky, aj vďaka tomu, že mám niekoľko bábík od Vlaďky a aj od kamošiek Rút a Niny. Mimo nich som kúpil 11 bábík, z toho Shane a Mitchie boli spolu v krabici. K počtu bábík na fotke si pričítajte Ibiza Drew a odčítajte si fashion fever wave C Kaylu v zelenej tunike, tá pribudla až v 2010.


Rok 2010
Minulý rok, fotky sú z minulého roku. Nákupy cez ebay urobili svoje.:)


Takže, takto vidíte každú moju bábiku, kedy asi ku mne prišla.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí