Votrelkyne :D:D

Dnes Vám ukážem bábiky, ktoré som zamýšľal dať ku Chrisovi, ale nakoniec som ich vylúčil.:) Ale rozhodol som sa dať šancu jednej z nich, ktorú Vy vyberiete. Hlasovanie sa spustí vo štvrtok a víťazka hlasovania sa postaví rovno ku pätici víťazok, samozrejme vytvorím aj pre ňu príbeh. Takže, ak máte pocit, že som urobil chybu, keď som nedal príležitosť niektorej z týchto dám a pre Vás je niektorá z nich dokonalá pre Chrisa, tak jej môžete dať hlas.:)



Chloe
Táto bábika sa teší mojej obrovskej obľube, ale nakoniec som ju nevybral, kvôli tomu, že už bolo príliš veľa iných Goddess v mojom výbere.

Amy
Amy bola mojou favoritkou, ale nakoniec som namiesto nej vybral Joan Jett a následne pri druhej príležitosti som vybral Jess.:)

Gia
Mal som ju vybratú ako červenovlásku číslo 2, ale nejako sa už nevošla.:)

Nadia
Mala byť náhradou za JB, no nakoniec som vybral Shannon.:) A tak som ju použil ako lesbičku v príbehu s Kerry.:)

Natalie
Paradoxne, moja najobľúbenejšia tvár sa mi k Chrisovi nehodí.:)

Angie
Angie nebola vo výbere, preto, lebo ju zatienila u mňa Michelle (basics 2.0 model 3).

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí