Chris+Andrea, Chris+ Shannon

Oficiálne posledné 2 nápadníčky pre Chrisa, i keď mám pre Vás aj jedno prekvapenie, ale o tom nabudúce.:) Tento článok dávam neskôr ako bolo plánované, jednak z dôvodu čakania na Jazz baby Mistress of ceremonies a za druhé, nemal som chuť písať ho, lebo som sklamaný z toho, že JB neprišla, čiže som ju musel preobsadiť.:( Príbehy nebudú ani vtipné ani príliš inovatívne.:)



Chris+Andrea
Toto bola dlho plánovaná dvojica. Andrea je pre mňa veľká obľúbenkyňa a vyzerá tak špecificky s Chrisom.:) Asi u Vás nevyhrá, ale aspoň som mal príležitosť ju opäť fotiť. :)

Andrea: "Čo je to za systém natáčať a fotiť takto skoro ráno?"
Chris: "No mne to tiež príliš nevyhovuje, ale podpísal som zmluvu."


Andrea: "Ja veľmi rada spím. Som nočný tvor."
Chris: "Aj ja. Ale to s tým nočným tvorom, nemyslíš, že si upírka, že?"
Andrea: "Jasné, že nie. Však upíri neexistujú, asi Ti Twilight pomútil hlavu, hihi."
Chris: "By si sa čudovala."

Andrea: "To myslíš vážne?"
Chris: "Smrteľne, jednu som poznal."
Andrea: "Zvláštne."


Andrea: "Ale ty si robíš srandu!"
Chris: "Nie!"

Andrea: "No dobre nechajme to tak."
Chris: "Skúsim niečo."

Chris: "Páči sa Ti to."
Andrea: "Veľmi!"




Chris a Shannon
V tomto prípade ide o náhradu. Na tomto mieste mala byť Jazz baby, ale keďže neprišla, musel som nájsť náhradu. Vyberal som z mnohých, postupne vypadávali. Nakoniec som sa rozhodol, že to bude blondína, takže mi zostali 3 možnosti, potom som sa rozhodol , že musí mať zatvorené ústa, tak zostali 2 - Shannon a ff wave V Kayla, nakoniec som sa rozhodol pre Shannon, aby som sem dal bábiku s tvárou, ktorá ešte nebola v rubrike a ktorá je zberateľská.

Shannen: "Ahoj, nemôžem tomu uveriť. Ešte pred hodinou som ani netušila, že budem v tejto šou."
Chris: "Zaujímavé, takto na poslednú chvíľu."


Shannon: "Si taký krásny!"
Chris: "Mohli by sme trošku zvoľniť tempo? Ináč čo to máš s vlasmi."

Shannon: "Som sa hrala s mojou štvorročnou neterou a omylom mi vyliala lepidlo na papier na vlasy."(odvráti sa)
Chris:" Tak to ma mrzí."

Shannon: "Ale vraj, je tu možnosť to dosť z hlavy."
Chris: "To je super."

Chris: "Máš smaragdové oči."
Shannon: "Ďakujem."

Zajtra hlasovanie.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí