Chris + Tamika a Chris + Vanessa

Začíname štvrté kolo, dnes Vám predstavím 2 a zajtra Vám predstavím zvyšné 2 tohto kola. Čo bude zaujímavosťou tohto kola je to, že všetky súťažiace budú tmavej pleti, aby vo finále mali svojho koňa aj ľudia, ktorí preferujú páry rovnakej rasy a zároveň, aby to nedopadlo tak, že vo finále budeme mať 4 blondíny a jednu brunetku.:D :D A ešte chcem poukázať na to, že sprievodné príbehy sú pre zábavu, preto prosím nesúďte bábiky podľa príbehu alebo podľa plastovej chémie, ktorá je medzi Chrisom a danou slečnou.:) Dnes to budú páry, ktoré ste už videli na iných blogoch.:)



Chris a Tamika
Tento pár ste videli už u Jitky na blogu a nemal u Vás úspech, tak som zvedavý či u mňa to bude inak, i keď hlasovanie spustím až v pondelok.:) Preto, aby som neopakoval po Jitke, tak som využil moju Tamiku v čiernej farbe (Jitkina Safira bola v svetlom) a nedal som jej príčesky, ako som pôvodne chcel urobiť, aby medzi tými dlhovláskami nebola za chúďa, možno takto zas vynikne.:)

Chris: "Ahoj, takže ty si ďalšia záujemkyňa."
Tamika je ticho a robí čudné pohyby rukami, možno chce niečo odtlačiť alebo sa vzdáva?

Chris: "Čo to je?"
Žeby si Tamika nevšimla, že je tam Chris, pretože ho lakťom buchla, ale možno ten pohyb niečo znamená.


Žeby nejaka zaujímavá metóda ako zbaliť Chrisa?

Chris: "Akože mi ukazuješ, akú rybu si chytila?"


Chris: "Už odchádzaš?"


Chris: "Ty si nejaká vadná? Teraz tu zrazu salutuješ?"

Chris: "Ale zas toto vyzerá celkom dobre."

Chris: "Neviem, čo si mám o tom myslieť?"

Kameraman: "Tak toto je fakt husté! Drž ju ešte!"


Alan: "Tami, poď už, o polhodinu je vystúpenie."
Chris: "Vy ste kto?"
Alan: "Ja som jej manažér."

Chris: "Manažér? A čo je ona speváčka alebo herečka? Pýtam sa, lebo nič nepovedala."
Alan: "Samozrejme, že nič nepovedala, lebo ona je povolaním mím a rozhodla sa, že 3 mesiace vôbec nič nepovie."
Chris: "A to sa dá?"
Alan: "Samozrejme, už sa jej to to darí mesiac a okrem jednej veci nebolo treba ani prehovoriť, akurát u kaderníčky to bolo potrebné, ale zadržala to a preto má teraz vojenský zostrih."
Chris: "A na čo sem prišla? "
Alan: "Urobiť reklamu našej šou! (zrazu sa otočí na kameru) Milí diváci, ak Vás Tamika zaujala, príďte sa pozrieť na naše nové predstavenie "Shakespeare v pantomíme"."
Chris: (potichu pre seba)" Nebolo by to na zahodenei mať doma ženu, ktorá nerozpráva. hihi!"





Chris a Vanessa
Túto dvojicu ste zas videli u Mary a dosť podobnú dvojicu ste videli aj u Jitky. Ale keďže tvár Mbili je podľa 80 % zberateľov a 100 % dizajnérov Mattelu najkrajšou a najautentickejšou tvárou pre černošky, bolo by zločinom nezaradiť zástupkyňu tejto tváre aj do mojej ankety.:) Na rozdiel od modelu 4, model 17 sa vám páči so všetkmými modelmi 8. I keď je pravdou, že v tomto prípade ste ešte nemohli nikdy hlasovať, keďže Jitka a Mary Vám to oznámili bez radenia sa s Vami. :D:D:D U mňa nôžete hlasovať. :) Ale zas treba povedať, že potom ste im to aj tak schválili a napísali ste, že je to tou najlepšou možnosťou. Áno, určite sa ich Jeremy a Steven hodia k ich Iman a Billi. Aj Vanessa sa hodí k Chrisovi, lae som zvedavý či doprajete Chrisa aj držiteľke inej tváre alebo ho zas klofne Mbili. :D:D:D

Pri Vanesse som chcel, aby používala cudzie slová a anglicizmy a snažila sa prejavovať svoju učenosť, ale dostal som nejaký blok, (no halvne niekto mi z knižnice šľohol Slovník cudzích slov naopak, je to usper kniha, lebo sú tam normálne slová ku ktorým sú potom cudzie slová a potom sa dá zmeniť aj normálna komunikácia na odbornú), tak z toho zostala len taká kostra len s miernym náznakom zveličenia a zbytočnosti používania niektorých slov v hovorovej reči.

Vanessa: "Ahoj! Zdravím sa neformálne, i keď to nie je mojou tradíciou!"
Chris: "Fíha!"

Vanessa: "Neviem, čo mám vyvodiť z tej vágnej interjekcie."
Chris: "No zaujala si ma na prvý pohľad!"

Vanessa: "To je lichotivá fráza."
Chris: "Som rád, že sa Ti páči."


Vanessa: "Ale nechcem sa koncetrovať na takéto primárne idey."
Chris: "Počúvaj, ty sa vyžívaš v cudzích slovách? "


Vanessa: "Myslím si, že v prezentnej perióde je nutné zdokonalovať svoju terminologickú bázu na ktorej stojí naša slovná zásoba."
Chris: "No, hej, ale potom človek musí mať pri sebe stále slovník cudzích slov, aby vedel o čom hovoríš."


Vanessa: "To je interesantná teória."
Chris sa zadíval na ňu a nič nehovorí.

Vanessa: "Človek sa musí stále sebazdokonalovať."
Chris: "A nie je to príliš unavujúce?"

Chris: "Nemôžem sa prestať na Teba pozerať."
Vanessa: "Fyzická stránka nie je permanentná, dôležité je psychično. Už musím ísť, mám o chvíľu jeden workshop."

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí