Chris + Leah


Takže ako vidíte, model 17 dostal meno, zvolil som skrátenú verziu od Christiana, čo je meno , ktoré je aj anglické aj francúzske (model 17 mi pripadá ako Francúz).

Dnes Vám predstavím štvrtú z tretieho semifinále. Je to bábika, ktorú máte celkom radi (i keď Lenka dostáva mŕtvicu, keď ju vidí na tomto tele :D) Mohla by zaujať najmä ľudí, ktorí predtým hlasovali za Leu a Jill. Ale aj tak mám pocit, že to Cha Cha u Vás vyhrá.:)



Väčšinu fotiek som mal už dávno nafotených, ale zas mi preskočilo a rozhodol som sa urobiť jednu šialenosť - model 17 dostal aspoň na chvíľu dlhé vlasy (tým, že je mulat nemusí mať úplné afro vlasy), nebojte sa prevlásnenie mu nehrozí, napchal som mu vlasy, ktoré mám na prevlásnenie do klobúka a vytvoril som nový look. Nie je podľa mojich predstáv, ale bola to ešte najschodnejšia cesta, verte mi, predtým to bolo ešte horšie.:)

Pre Chrisa to bol akože jeho prvý vzťah, čiže to bude aj jeho prvý rozchod, tentoraz to bude ekologický psychotriler.:) Keďže chcem predísť hádkam, v tomto článku nie je mojim cieľom kritizovať ochranu prírody, ochranárske organizácie, triedenie odpadu, proste som len zas zašiel do extrému, takže dúfam, že nikoho z Vás neurazím.

Chris: "Kde je tá Leah? Už mešká hodinu."
Leah: "Ahoj, trošku meškám, hihi."
Chris: "Trochu? Veď tu na teba čakám už hodinu."
Leah: "Ale no, nečerti sa! Vieš, išla som cez park a tam bolo toľko odpadkov, že som sa nemohla pozerať, tak som ich začala zbierať. Ale vieš, že v tom parku nie sú koše na triedený odpad, tak som si musela požičať káru od správcu parku, tam som ten odpad dala a odviezla som ho k jednému hypermarketu a tam som to potriedila. No a nakoniec som tú káru musela ísť ešte vrátiť."
Chris: "Ja z teba odpadnem. A umyla si si aspoň potom ruky?"
Leah: "No to som už nestihla, hádam Ti to nebude vadiť?"


Chris sa od Leah odťahuje.
Leah: "Ale, Kiko."
Chris: "Prestaň ma tak volať, vieš, že to neznášam a nerob na mňa psie oči!"
Leah: "Ok, mám so sebou antibakteriálny gél, čo kúpila moja mama, nechcela som ho používať, vieš chémia. Ale pre Teba urobím výnimku."



Leah: "Ani nevieš, ako sa teším z toho, že si si dal na seba toto tričko z prírodných recyklovateľných vlákien."
Chris: "Čože? Povedala si mi, že si ho kúpila v obchode."
Leah: "No veď áno, ale bolo to v obchode, kde zo starého šatstva vyrábajú nové."
Chris: "Ešteže, som ho opral."
Leah: "Vidím, že si bol na nákupe jogurtov, ale nechápem, prečo si si nekúpil namiesto šiestych malých, tri veľké? Takto vyprodukuješ viac odpadu."
Chris: "No, ale ja som chcel rôzne príchute."


Leah: "No dobre, nebudem sa rozčuľovať, veď aj tak to určite dáš do triedeného odpadu."
Chris: "Možno, áno. Ak to sestra vytriedi."
Leah: "Chcela som Ti povedať, preto som trvala aj na tomto stretnutí, že o dva dni idem na dva týždne na Island, bojovať proti lovu veľrýb."
Chris: "Chápem, viem ako si tam chcela ísť."
Leah: "Takže sa nehneváš?"
Chris: "Nie, teším sa s Tebou, že si ťa vybrali."
Leah: "Si úžasný!"
Obaja sa pobozkali.:)



O 2 týždne

Chris a Leah sa stretávajú na tom istom mieste, kde sa pred dvomi týždňami rozlúčili, avšak Leah bude nemilo prekvapená.(tieto fotky mám už dlho, pôvodne mali byť použité len ony)

Leah: "Ch... Chris!"
Chris: "Ahoj, Leah! Už som sa nevedel dočkať, kedy sa vrátiš."
Leah: "Preboha, Christian, kde sú tvoje nádherné vlasy." (priam sa jej tisnú slzy do očí)
Chris: "No, mal som ich 8 rokov, proste pred pár dňami som sa zobudil a povedal som si, že sa dám ostrihať a tak som aj spravil."
Leah: "A daroval si tie vlasy, aspoň nejakej nadácií, ktoré vyrába parochne pre onkologických pacientov?"
Chris: "Ale, kdeže. To mi vôbec nenapadlo, myslím si, že moje vlasy by nikoho nepotešili."
Leah: "Čiže, takto si výrazne znečistil naraz životné prostredie. Keby si si ich len trošku skrátil a potom zas o rok a tak."
Chris: "Ale veď, to je Tvoja filozofia, že radšej produkovať menej veľkých odpadkov ako viac malých odpadkov."



Leah: "To je iné. (začne si vymýšľať, i keď vie, že má pravdu, ale proste nemôže zniesť túto jeho vlasovú zmenu). Vlasy sú organický odpad a mohli ešte niekomu poslúžiť. Kelímky od jogurtov sú anorganické."
Chris: "No už sa nehnevaj, netušil som, že ťa to tak zasiahne. Mrzí ma to."
Leah: "No dobre, nekazme si túto chviľ u. Som rada, že som už doma. Na Islande bola veľká zima, ale veľryby boli úžasné."

Chris: "Tak, to som šťastný, že ti tam bolo fajn."
Leah: "Ozaj, to tričko, čo máš na sebe, je odkiaľ?"
Chris: "No, to som si kúpil v James ´n´Terence."
Leah: "To nemyslíš, vážne? Tam vyrábajú tričká z umeliny, môžeš sa z toho vyhádzať!"
Chris: "Ale nedramatizuj!"


Leah: "Je to pravda."
Chris: "Ja som s ním dosť spokojný. Ideme sa najesť do rybieho bufetu?"
Leah: "Nie, veď si mi sľúbil, že prestaneš jesť všetko mäso."
Chris: "Snažil som sa, ale to sa nedá."


Leah: "Myslela som, že to nebude pre Teba problém."
Chris: "No je to pre mňa problém. Akože triediť odpad, to zvládam. Ale prestať konzumovať mäso a nepoužívať 90 % výrobkov, kvôli tomu, že zopár čudných ľudí, tvrdí, že je to škodlivé ,to nezvládam!"

Leah: "Nesprávaj sa ako rozmaznané malé dieťa!"

Chris: "No asi potrebujem, mať svoj komfort. Nie je mojím cieľom celý život cestovať buď do tropických krajín alebo do mrazivých a bojovať za životné prostredie. Chcem mať svoj pokoj."

Leah: " Si hrozne neľudský, nechápem ako si sa mohol tak zmeniť!"
Chris: "Ja som bol vždy taký istý, akurát, že som mal dlhé vlasy. Ale snažil som sa byť mužom Tvojich predstáv. Ale ty si neskutočne náročná."
Leah: "Fajn, keď si to myslíš, tak aspoň nebudem mať výčitky svedomia kvôli tomu, že zajtra odlietam do Indonézie chrániť tigre a stromy, ktoré tvoria biotop v ktorom žijú pred papierenskými spoločnosťami, ktoré dodávajú papier do obalov výrobkov firmy M...el."
Chris: "Tak si choď!"
Leah: "Pôjdem, budú tam aj dvaja Češi Dante a Mathias (prepáčte Jitka a Lenka :D), ktorý majú väčšie pochopenie pre
ekológiu ako ty!"

A tak sa rozišli a na Chrisa čakal vzťah s Clarou, potom s Cha Chou a potom s Nichelle. Hlasovanie bude už čoskoro.:)

Nakoniec ešte 2 fotky dlhovlasého Chrisa. Na flickri som videl jedného prevlásneného a odvtedy sa mi páči myšlienka dlhovlasého modelu 17, i keď aj s krátkymi vlasmi je perfektný.:)


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí