Chris + Kerry, Chris + Eva

Druhá časť kola číslo 4, dúfam, že aj tieto 2 budú mať u Vás úspech.:)


Chris + Kerry
Kerry som vybral z toho dôvodu, že ju mám veľmi rád a bolo mi ľúto ju z toho nenechať. A ona má môj najobľúbenejší odtieň pleti od Mattela.:) Ale, keďže viem, že u Vás nemá šancu, tak dostala taký príbeh ako dostala, ale ako sa dozviete v príbehu, pokojne jej môžete dávať hlasy.Nevinný Tentoraz budeme mať tiež hosťujúcu hviezdu Nadiu, ktorá bola v mojom prvom výbere pre túto rubriku, ale neskôr ju nahradili iné, tak som ju obsadil do vedľajšej úlohy. Asi by som si mal dať sem oznam, že nevhodné do 18, aby sa mi nestalo to ,čo Beruške.:D:D

Chris: "Ešte bude natáčanie dlho trvať? Mám dnes stretnutie s kamošmi."
Režisér: "Ešte 2 uchádzačky!"
Kerry: "Ahoj, kovboj!"
Chris: "A...ahoj."

Kerry: "Snáď ťa nezdržujem, stalo sa mi, že sa ponáhľaš za kamošmi."
Chris: "Nie, nie. Vôbec nie. Ja mám času dosť."

Kerry: "Som členkou tanečnej skupiny."
Chris: "Kabaretného typu?"
Kerry: "Nie, čo si! Tancujem streetdance."
Chris: "Fíha, ja zbožňujem r ´n´b a hip - hop."

Kerry : "Dnes je krásne počasie."
Chris: "Aha, áno. To som si ani nevšimol."

Chris: "Máš oči ako oceán."
Kerry: "Ďakujem, hihi!"
Nadia: "Prepáčte, máme 5 minútovú pauzu."
Kerry: "Odpáľ, my sa tu rozprávame."
Chris: "Ok,Nadia. My spolu zostaneme aj cez pauzu."

Nadia: "No dobre, nemám doniesť žiadne sendviče?"
Kerry (sa odvracia od Chrisa a pozrela sa na Nadiu): "Prepáč, že som bola taká hrubá."
Nadia: "Nič to, ja som zvyknutá."
Kerry: "Milá a krásna, sa čudujem Chris, že si si s ňou ešte nezačal."
Chris: "Nóó, to sa ani nedá."
Kerry: "Prečo?"
Nadia: "Som lesbička!"

Kerry: "Aha, za to sa nemusíš ospravedlňovať."
Nadia: "No ľudia majú predsudky."
Kerry: "Viem, ja som totižto bisexuálka."
Nadia: "No, tak to sme na jednej lodi."

Chris (sa začína obávať vyšachovania z hry): "No, dobre. Nadi, choď už za štábom a my s Kerry tu zostaneme."
Nadia: "Jasné."
Kerry: "Ale veď nemusí ísť preč, máme si čo povedať."

Chris: "To je síce skvelé, ale ide teraz o mňa a o teba."


Kerry: "Ale veď nám nebráň, Nadia mi bola od začiatku sympatická."
Nadia: "Veď aj ty mne. Ale nenapadlo mi, že keď si v tejto šou, je nejaká šanca zaujať ťa aj keď som žena."

Kerry: "Ale veď je to skvelé, že keď niečo nečakáš, tak to príde."
Nadia: "Už som neverila na osud."

Kerry: "Veď ani ja."
Chris: "To, čo toto má byť?"
Kerry: "Veľmi sa mi páčiš, ale do Nadii som sa zahľadela na prvý pohľad."
Nadia: "Aj ja do Teba."


Chris: "Toto je vrchol!!!!!!!!"



Chris a Eva
Evu som nemal v pláne sem dať, ale aby som potešil fanklub Jady a hlavne Marušku, ktorá ich chcela vidieť spolu, tak som ju sem dal, možno to ešte nakoniec aj vyhrá.:D:D:D Prostredníctvom ich rozhovoru si pripomenieme niektoré už známe osoby + tentoraz využijem aj moju frustráciu z vlastných vlasov a urobím to, čo Hanneton už v predchádzajúcom článku avizovala. :D :D

Chris: "Dnes mám už toho dosť! Jedna si tu robí reklamu, druhej nerozumiem a tretia mi ušla s dievčaťom!"
Eva: "Ale, no. Ja som sem cestovala hodinu a pol, takže chcem využiť svoju šancu."


Chris: "No, dobre. Pracuješ alebo študuješ?"
Eva: "Som pracujúca žena."
Chris: "A čo robíš?"
Eva: "Kadečo, neviem nájsť prácu, ktorá by ma napĺňala, čiže som toho už vystriedala viac. Som vyučená kaderníčka, takže to bolo moje prvé zamestnanie, až do chvíle, kým do salónu Marlene, čo bolo moje pracovisko, neprišla jedna šialená ekologická aktivistka s nefarbenými vlasmi, nemala dokonca ani melír a nezačala vykrikovať, že všetky výrobky, ktoré používame sú testované na zvieratách a potom začala vykrikovať, že kvôli jednej z nás sa jej rozpadol vzťah, lebo jedna z nás ostrihala jej dlhovlasého priateľa nakrátko, akože ja som to bola, ale nepriznala som sa. Tak som sa rozhodla, že takéto stresy už nechcem zažívať!"

Chris: "Počkaj! Ale veď ten chlap som bol ja a to dievča bolo moja prvá láska. Vlastne ty si prispela k nášmu rozchodu, tým, že si ma ostrihala."
Eva: "No, ale veď ty si sa prišiel dať určite ostrihať! Na mňa nič nezhadzuj."
Chris: "Áno, ale ja som chcel mať vlasy po plecia a ty si mi namiesto toho vytvorila toto, čo mám teraz na hlave."
Eva: "No, pozor. Pripúšťam, že si mohol byť jeden z tých ľudí, pri ktorých som sa zabudla a strihala som a strihala, ale to bolo pred rokmi, keď sa Ti to nepáčilo, tak prečo si si do nenechal narásť späť!"

Chris: "Nechajme to tak.A potom si kde pracovala?"
Eva: "No potom, som pracovala v jednej stavebnej firme ako sekretárka, ale prišla jedna koza, ktorá rozprávala tak, že som jej vôbec nerozumela a mala urobených strašne veľa rôznych kurzov a tak ma prepustili a zobrali ju."
Chris: "No niečo podobné som zažival aj ja dnes, bola tu jedna taká."

Eva: "Potom som pracovala ako skladníčka v jednom sklade, ale odkúpila ho jedna ázijská firma Siaohang Wuang a na moje miesto dali jednu Číňanku s otrasnou ofinou. A tak som sa vrátila k môjmu pôvodnému povolaniu a zas pracujem v kaderníctve, ale niekedy je to na nervy, minulý týždeň som mala zákazničku, ktorá celú dobu nič nepovedala a tak som ju strihala a strihala a potom mi jej manažér vynadal, že som ju ostrihala príliš. Potom som mala jednu takú bledú doktorku, ktorá akokeby stále žila v 50.rokoch a nedala sa presvedčiť na nič moderné. A zas včera som robila trvalú jednej babe, ktorá sa už niekoľko mesiacov spamätáva z rozchodu s priateľom, ktorý nechcel 10 detí, tak sa s ňou rozišiel."
Chris: "No tvoj život je samá dráma."

Eva: "Niekedy mám pocit, že sa na mňa lepia samí čudní ľudia. Aj spolubývajúce, najprv som bývala so sesternicou Jadou, ale nedalo sa s ňou bývať, lebo som sa nemohla dostať do kúpeľne, lebo tam bola stále ona. A teraz bývam u mojej kamošky Jill, ale ona má strašne veľa mačiek."
Chris: "No, predstav si!"

Eva: "Ale myslím si, že teraz sa mi začína dariť. Vyhrala som na konkurz na stylistku jednej herečky menom Teresa, som tu v tejto súťaži a dúfam, že si nájdem aj nový byt."
Chris: "To sú skvelé plány."


Eva: "Mám u teba šancu?"
Chris: "Áno, som zvedavý, čo na Teba povedia diváci."


A tak máme za sebou štvrté kolo, zajtra dám hlasovanie. Ešte nás čaká aj 5. kolo.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí