Katalóg 2010

Tento katalóg už všetci poznáte, mala ho na blogu už Vlaďka, možno i Martinka. Tak teraz je tu u mňa s mojimi postrehmi. :) Je to zaujímavé po roku 1991 sa pozerať na rok 2010. :) Ináč dajte mi vedieť, či mám dávať menšie alebo väčšie obrázky.:)


A čo takto pozrieť si katalóg odzadu? :D Nadstavenia ma hnevajú, tak to bude asi jediná možnosť.:)

Polly pocket a rôzne nesúvisiace veci s Barbie som nenaskenoval.:)
Takže začíname s my scene, ktoré už melú z posledného. :( :

Mini Barbie, mňa nezaujali a asi ani väčšinu ľúdí, keďže sa už vytratili.:) Ale bola v nich väčšia pestrosť ako v klasických barbie. Ale myslím, že Eďa má nejaké.:) :


Moja obľúbená dvojstrana, áno dvojstrana, nepomýlil som sa.:) Toy story 3 je jeden z mojich naj filmov, preto mám slabosť pre všetko súvisiace s týmto filmom a skoro u mňa skončila Woody Barbie, má úžasné oblečenie, Woody je moja naj postava + už v obchode som ju pomenoval Jenny, no nakoniec som si ju nezobral.:( A basics nemusím ani komentovať, myslím si, že tým, že polovicu z nich vlastním, je všetko vysvetlené.:D

Toto je presne dvojstrana, ktorá ide mimo mňa.:D:D Vždy som sníval o Barbie koníkov, ale tieto kone sú hrozné + tie trplietky.:(

Barbie móda, ktorá nie je nič moc, bol by som zvedavý koľko 5ročných dievčat by si oblieklo niektoré z týchto modelov na seba + princezné s maľovaným vrchom šiat na tele alebo topánkami alebo náhrdelnníkmi.:)

Barbie parádnice, najlacnejšie Barbie + česacia hlava, zas nič pre mňa.:)

Barbie H20 bola buď veľmi populárna alebo bola totálny prepák, keďže je aj v katalógu 2011 a v Metre si ju teraz môžete zakúpiť za jej pôvodnú cenu + zadarmo I can be Barbie.:)

Barbie nábytok, dokonca je tam jeden až z roku 2008.:D

Niečo pre milovníkov zvieratiek:

Fashionistas, tu by som skritizoval to, čo mi vadí na katalógoch po roku 2004, že proste neponúkajú komplexný pohľad na to, čo sa v tom roku dalo kúpiť, kedysi sa len výnimočne stávalo, že katalóg nezahrnul nejakú bábiku (spomínam si len na prípad Glam n´groom Barbie, že nebola v katalógu 2000, možno bolo týh prípadov viac, ale v súčasnosti je to viac bežné). Totižto vôbec nám katalóg neponúka druhý typ dvojbalenia fashionistas.:( Ale chválim prítomnosť Sportyho a Hottieho, ktorý bol v USA premenovaný na Cutieho (áno tento jeden konkrétny bol premenovaný, nepíšem o žiadnom z roku 2011). Podľa mňa to boli najlepší fashionistas Kenovia, akých nám Mattel ponúkol.:)

Fashionistas, úplne pôvodné, obľúbené preteľovačmi.:) Bohužiaľ, pravdepodobne zas sa amerických rodičia sťažovali a tak zanikli Wild a Girly a prišli Sweetie a Sporty, ktoré v tomto katalógu vôbec nie sú, a taktiež Sassy 2 a Cutie 2, čiže ďalšia výhrada.

I can be, zastúpené sú klasické zamestnania ako detská doktorka alebo balerína, šokujúce zamestnanie nevesty (je to bežné povolanie? :D:D) a potešujúce ako snowbordistka, rocková hviezda či pretekárka (kedysi povolanie iba zberateľských Barbie).

Ďalšie I can be, zaujímavosťou je, že namiesto blond pekárky pizze je v katalógu AA verzia, mne to nevadí a je super, že tá Barbie točí cestom, na youtube je video, kde o nej rozprávajú jej dizajnéri (jedným z nich je aj nový dizajnér SIS). Barbie moderátorka je zas víťazkou detskej ankety ohľadom povolania.:) V dospeláckom prieskume zvíťazila IT odborníčka, ktorá je u nás kolekcia 2011.:)

Barbie Videogirl, bábika od ktorej si Mattel veľa sľuboval, ale vďaka vysokej pôvodnej cene (v súčasnosti je v Dráčiku so 65% zľavou) a tomu, že veľa ľudí sa obávalo, že sa stane nástrojom pre pedofilov až tak úspešná nebola.:( Ale aspoň takýmto spôsobom sa dostala Sporty do katalógu.:)

Barbie módny salón "gliterajzer" bohužiaľ nie je to nová myšlienka, trpbietky už dávnejšie poletovali v šejkroch do ktorých sa dávalo Barbie oblečenie.:) Ináč podľa vás majú takéto potvorky ako tie farebné víly hore vpravo úspech u malých dievčat? Podľa mňa nie, aj monster high vyzerajú viac Barbie ako ony. :D

Maria Alecia je podľa mňa najkrajšia bábika s tvárou 2005 Barbie, ale tie zvieratá sú podľa mňa príliš nadrozmerné a divné.:)


A konečne hlavná hviezda filmu, vďaka Hanneton vieme, čo má pod šatami.:) A Kena hodnotím veľmi pozitívne, je super, za tento názor vďačím Jitke.:)


Bábiky z filmu Barbie ako morská víla, sú celkom sympatické, ale chýba mi tam klasická Merliah a bábiky v plavkách z ktorých jedna skoro včera našla trvalý pobyt v mojej izbe. :D


Obsah sa mi veľmi páči, je skvelo prehľadný.:)


Obal, dievčatá sú rôzne ale bábiky sú ako dvojičky. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí