Katalóg 2004

Budem Vám postupne predstavovať katalógy, ktoré mám. Nebudú v chronologickom poradí, i keď nejaký systém v tom bude, teda okrem dneška. Pre dnešok som vybral katalóg z roku 2004, lebo je to môj najobľúbenejší a aj kvôli tomu, že si myslím, že je to jediný katalóg v ktorom sú aj náročnejšie zberateľky ako Lenka a Eďa naklonené nejakej bábike.:) Po tomto katalógu sa budú streidať starý katalóg vždy s novším, čiže - 1991, 2010, 1992, 2009, 1994, 2008, 1996, 2007, 1997, 2006, 1998, 2005, 1999, 2003, 2000 a 2001. Katalóg 1993, už nemám, lebo ako dieťa som ho zničil, katalóg 1995 mám, ale neviem ho nájsť :( a v roku 2002 katalóg nevyšiel.:(


Ako je u mňa zvykom, aj pri katalógoch objasním ich príchod ku mne. V prípade tohto katalógu to bolo veľmi ľahké. Išli sme kupovať v septembri 2004 veci do školy ako zošity a tenisky a zastavili sme sa v obchode Bambino (to je obchod, ktorý som už viackrát spomínal pochádzajú odtiaľ moej 3 Steffie Love, ff Kira či hobitka Nikki) a tam mali kolekciu jeseň/zima 2004 a katalógy, tak som si zobral.:) Tento katalóg je výnimočný aj v tom, že je to posledný katalóg distribučnej spoločnosti Global express venovaný Barbie, totižto táto spoločnosť dovážala bábiky Barbie do SR a ČR od roku 1997 do 2004. (neviem, kto dovážal Barbie v rokoch 1989 až 1996 a od roku 2005 už je Mattel ČR) Ďalšou zaujíamvosťou tohto katalógu je, to, že je tam mnoho aj černošiek.

Tak toto je obal, z jednej strany je Barbie katalóg, z druhej my scene:

Túto dvojstranu už poznáte, sú tam základné Barbie za najnižšie ceny, Barbie kone, džokejka Barbie a Really rosy bábiky, z ktorých neboal v predaji u nás Lea úplne napravo, i keď v jej oblečení sa predávala Kayla, totižto pri výsledných produktoch im Mattel to oblečenie prehodil.:)

Pokračovanie lacnejších Barbie + Shelly. Tmavovlásku s kanvičkou s tvárou Teresa som u nás nikdy nevidel, zato tú Barbie s topánkami som stretával v Dráčikoch i v roku 2008. Shelly s nepeknými nafúknutými hlavami, boli celosvetovo prepadák, tak ich zrušili. Avšak, kolekcia, ktorá je hore so šálkami sa u nás predávala so vzhľadom klasických Shelly, ktoré boli omnoho krajšie. Spodná kolekcia sa vyskytovala v Dráčikoch, asi v roku 2006.:)

Tak tieto bábiky nemusím predstavovať, všetky ich poznáte. Podľa mňa najlepšia plážová kolekcia od Mattela, majú ešte malé hlavy a klasické chodidlá. Až po nichh prišli veľké hlavy a placaté chodidlá.



California girl s náušnicami, kde sa vyskytuje historicky úplne prvá Summer a Barbie s Christie bol inaživo tiež veľmi pekné. A je tu aj a Blaine, kvôli ktorému sa Barbie rozišla s Kenom :D A fashion show bábiky, ktoré poznáte. Bábiky z tejto dvojstrany sú už veľkohlavé.


Výlet do fantázie. Je zaujímavé, že farebné víly s tblietkami majú každá inú tvár. Modrá je Asha a fialová Kayla, avšak ako bábiky, ktoré sa predávali v obchode boli GG rovnako ako ružová.:) Škoda, že z morských víl sa u nás nepredávali Kayla a Christie, ktoré považujem za nádherné. No a Lenaru, Joybelle a Kindlee poznáte.:)

Ďalšia známa kolekcia.:)

Barbie s mačkami veľmi dobre poznáme vďaka Mary, noa Teresa s maxi čelom sa občas ešte vyskytuje v Dráčikoch aj v tejto dobe.:)

Chápem, že budete sklamaní, že obrázok z filmu Princezná a krajčírka je rozpolený, ale prostriedok z tvrdého papiera som nechcel vyberať. Čiže vidíte Barbie rozvrh.:)Ináč ten blond Ken nebol vyprodukovaný.

Súťaže:

My scene rozvrh a pokračovanie Barbie a krajčírky:

Základné verzie princezien zo starších Barbie filmov + univerzálny Ken, ktorého môžete použiť pre každú princeznu + dvojbalenia oblečenia pre princezné, mne sa najvaic páčil balíček od Odetty, to v strede:

Nábytok:

Oblečenie, myslím si, že by bolo stále použiteľné pre naše bábiky.:) Niektoré kúsky boli zrecyklované aj v kolekcií fashion fever.

Moja najobľúbenejšia dvojstrana, aj keby Lenka celú dobu krútila hlavou počas prezerania tohto článku, že pre ňu v tomto katalógu nič nie je, táto dvojstrana by ju usvedčila na plnej čiare.:D Takže máme tu samozrejem výročné Barbie, keďže rok 2004 bo lrokom 45. výročia prvej Barbie, 3 princezné zo sveta - anglickú, kambožskú a grécku a samozrejem aj Lenkinu dvojicu Aragorn a Arwen. I keď ani jednu z bábík na tejto strane som nikdy v žiadnom obchode nevidel.:(

A teraz my scene v roku 2004 záhadne Slovensko obišli skoro všetky Chelsey, ktovie prečo. Čiže Jammin´Jamaica a bábiky s bicyklami, Nolee s bicyklom mali u nás v Dráčiku ešte nedávno.:) Jammin´Westley som si chcel kúpiť, ale niečo iné zamiešalo karty.:)

Kolekcia Shopping spree bola na Slovensku veľmi rozšírená, ja mám môjho Rivera práve z tejto kolekcie a v tejto kolekcií sme dostali aj Chelseu. Je ináč zaujímavé, že v my scene sme černocha Suttona dostávali, ale černochov v bežnej Barbie kolekcií nie (iba HSM Chada a model 17).

A posledná strana s oblečením, nábytkom, Taškami a malou časťou kolekcie Masqurade Madness, odkiaľ pochádza moja Westley, ktorá je dôvodom, prečo nemám Jamaica Westley. Ináč Barbie na fotke je prototyp, ako výsledný produkt bola motýl a rocková hviezda bola Nolee. Z tejto kolekcie po pár orkoch do Dráčikov dorazili aj chlapci a myslím ,že aj Chelsea.:) Rok 2004 bol posledným rokom, kedy som sa zaujímal o my scene. Ináč tá Kenzie bola k tomu pultíku pribalená a mala pehy.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí