Katalóg 1991

Teraz Vám predstavím môj najstarší katalóg. Získal som ho asi v roku 1997, keď mi ho darovala moja spolužiačka, bohužiaľ je z málo kvalitného papiera a preto sa rýchlo ničí.:(Viem, že z tohto katalógu si asi nevyberiete nič, ale môj názor je, že tieto bábiky sú pre mňa väčšie hviezdy ako playline 2011, pretože toto sú pravé mattelky.:) Ináč testujem viac veľkostí fotiek, tak mi napíšte, akú veľkosť pri katalógoch preferujete.:)



Prvú stranu už nemám, ale boli na nej Barbie s Kenom zo strany 3.
Stranu číslo 2 nemám, ale neboli na nej žiadne fotky, iba príhovory asi v piatych jazykoch, medzi nimi bola aj čeština. A toto je strana 3. Barbie mala šaty, ktoré sa mohli nosiť vo viacerých štýloch, kedysi tento spôsob odevov bol veľmi populárny a podľa mňa je to super, že si môžete vytvoriť prekombinované šaty, minišaty a klasickú róbu a taktiež Ken má 3 druhy kostýmov. Tento spôsob bol využitý asi naposledy v roku 2003.:)

Hudobné hviezdy, veľmi ma teší, že je tu aj Christie (černošky nie sú časté v takýchto starých katalógoch) a Midge má nádhernú tvár Steffie.



Plážová kolekcia, Barbie sa mi vždy veľmi páčila.:)
Známa kolekcia Barbie loves Benetton, bohužiaľ Kira, Christie a Teresa sa v katalógu nevyskytujú.:( Nechápem, prečo sa mi každá strana naskenovala jednotlivo.:) Tá pečiatka "zaplaceno" pochádza z takej sady s ktorou sa dalo hrať na poštu, všetko tam bolo v češtine.:) A ja som tú pečiatku rád používal a všetko som pečiatkoval.:D


Známa Barbie Friendship, ktorá vyšla na počesť pádu Berlínskeho múru.:) A klasická narodeninová Barbie.:)


Dobová móda:

Toto rozkladacie auto som vždy chcel.:)


Barbie kuchyňa:

Ďalšie bytové doplnky, ako dieťaťu sa mi veľmi páčila tá Barbie vo fialovom, čo prezentuje sedačku.:)


Barbie dom a podľa mňa najkrajšie Barbie auto, ktoré existuje, nádherné červené Ferrari:


A posledná strana, je Barbie z edície "Moja prvá Barbie". Čiže je to bábika, ktorá sa ľahko oblieka a má namaľované topánky, tak aby sa mohli hrať s ňou aj úplne malé dievčatá.:) Dole vidíte môj detský podpis.:)

Ski fun, aspoň na malej fotke je Midge a ten samojed/nemecký špic sa mi vždy veľmi páčil.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí