Strašidelná prehliadka 7

A máme tu posledný diel tohto seriálu. :)


Klaudia bola mojou predposlednou nemattelkou (poslednou nemattelkou je Pocahontas, ktorá býva medzi mattelkami). Kúpila mi ju mala za 70 Sk okolo roku 2002 v Kremnici, čiže už v mojej Mattel ére. Nejako ma zaujala, tak som mamu presvedčil, aby mi ju kúpila.:) Bránila sa, ale nakoniec bolo po mojom. :D Vyzerá trochu do tváre ako z japonských anime, už teraz vidím Lenku ako sa pohoršuje nad veľkosťou jej úst. Vlasy má pomerne zachovalé, v hrách bola sekretárkou našich plyšových záprahových psíkov, ktorí vlastnili filmové štúdio, obchodný dom a iné veci. :D Neskôr bola preobsadená Really rosy Christie.


Toto je môj Aladdin, mama mi ho kúpila, keď som som mal asi 5 rokov, v tom sídliskovom obchodnom dome ako môjho prvého Kena a tú malú princeznú.:)


A teraz si ideme pripomenúť bábiku, ktorú už nemám. Bola mojou druhou brunetkou, zameraním bola športovkyňou. Jej telo bolo z umelej hmoty ako sáčkové bábiky, ale mala v kĺboch skrutky, pomocou ktorých bola ohybná, bohužiaľ dlane a chodidlá jej poodpadávali. Volal som ju Veronika a vyhodil som ju pred tromi rokmi. Jej cvičebný úbor predvádza City style Barbie. :)

Zelenovlasú morskú vílu mi mama kúpila v Poľsku na trhu, dostal som ju na Vianoce okolo roku 1996. Mala veľmi svetlú pleť a štíhlejšie telo ako ostatné bábiky. Bohužiaľ zasiahli ju 2 tragédie. Prvou bolo česanie mojej starkej, ktoré som už spomínal a ktoré zruinovalo veľa bábík, najmä ich vlasov. Táto bábika mala dosť riedke vlasy, ale po jej zásahu jej zostala sotva polovička objemu vlasov.:( No a potom sa jej pokazilo hraním telo ,takže pred tromi tromi rokmi putovala do koša. A zostal mi len jej chvost, ktorý sa nedá obliecť žiadnej z bábík, ktoré mám, preto je tu sólo.:(


Túto fotku som už raz zverejnil aj s textom, ktorý teraz iba trošku prepíšem.:) Alica bola prvou bábikou, ktorú mi mama kúpila iba tak spontánne, bola ma zobrať zo školy (bol som prvák) a pri potravinách bol odstavený príves, ktorý chodil k nám na sídlisko každý mesiac, mali tam rôzny tovar a aj hračky a mne padla do oka ona, bola to taká sáčková bábika, avšak mala vlasy po celej hlave, nie iba v strede hlavy, bola to modrooká blondína. Bohužiaľ , vlasy sa jej rýchlo schlpili a odpadol jej zadok, čiže zostala len polovičnou, pred tromi rokmi som ju vyhodil. Shannen predvádza jej šaty.:)

A teraz si spomenieme na bábiku, ktorej nemám ani dvojča a ani jej šaty, zostali mi len jej topánky (3 páry), gumička do vlasov a fotka z Vianoc, keď som ju dostal (fotka je kvalitná, ale viac ako bábiku tam jej vidno mňa, brata, mamu a starkú( áno tú česateľku vlasov :D), ktorá mi ju aj kúpila. Bola to blondína s modrými očami v ružových šatách s umelým telom.:) Ostrihal som ju a taktiež prišla o dolnú poľku tela, vyhodi losm ju pred tromi rokmi. Volal som ju Elena a preto, že mala široký úsmev bola záporáčkou.:D:D Sprievodné obrázky obsahujú secret spell Barbie v šatách, ktoré sa podobajú na Eleniné pôvodné.:)


No, takže ste spoznali priamo aj sprostredkovane pomocou matteliek všetky moje 29 cm bábiky mužského aj ženského pohlavia (myslím si, že som žiadnu nevynechal) a aj väčšinu bábik štýlu Barbie detí. Okrem nich mojou zbierkou prešli také tri malé bábiky, čo boli v jednom balení (jedna bola blond - jej osud si nepamätám, druhá bola hnedovlasá - vypadali jej vlasy a mama jej nalepila z chemlónu nové, vyhodil som ju pred tromi rokmi a tretia bola ryšavá - tej vlasy zostali a vyhodil som ju tiež pred tromi rokmi), potom som mal 3 také štíhle bábiky, čo vyzerali ako miniatúry Barbie, bohužiaľ všetky mali smutný koniec - jedna bola kĺbová, vyzerala kao Pamela Love od Simba toys, ďalšia mala také gumené telo, ktoré sa dalo ohýbať a tretia bola ako zmenšenina sáčkovej Barbie. No a potom klasické bábiky z maminho detstva alebo od príbuzných, boli v rôznych veľkostiach, niektoré mali gumené vlasy, niektoré látkové tela,tie sú hore na povale.:) S nimi som sa veľmi nehral, pokiaľ nehovoríme o strihaní v troch prírpadoch, hral som sa iba s jednou so žmurkacími očami, mala dlhé blond vlasy. Je zaujímavé, že vlasy jej zostali, ale dokreslil som jej perom riasy.:( Ale, čo je ešte zaujímavejšie, že moja sesternica , ktorá mala úplne odlišnú žmurkačku, jej tiež dokreslila perom riasy bez môjho vplyvu.:D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí