Sleeping beauty 1998

Túto bábiku som obdivoval ako dieťa v samolepkovom albume, veľmi sa mi páčili jej vlasy, šaty. Ako roky išli, tak mi vyfučala z hlavy, až teraz keď som robil rubriku Top bábiky a hrabal som sa v obrázkoch zberateľských Mackie, opäž som na ňu natrafil a stalo sa to, čo vravela Nicol, že sa kvôli tejto rubrike sa rozširujú Vaš zoznamy, že sa rozšíril aj môj. :D:D Na ebayi som niečo hľadal a zrazu som tam zbadal dve ponuky na túto bábiku v holom stave. Jedna bola za kúp teraz za cenu 30 dolárov a druhá bola v aukcii za vyvolávaciu cenu 9 dolárov, tak som sa zapojil. Ako išli dni, nikto ma nepredbehol a tak 5 hodín pred koncom aukcie som sa pozrel, čo ešte predajca ponúka a zbadal som, že má v aukcií aj jej šaty s vyvolávacou cenou 10 dolárov. Tak som potvrdil aj tú cenu a nakoniec som obidvoje získal a poštovné bolo 6 dolárov. :) I keď podvedome som rátal len s bábikou, preto som si nachystal aj štvoro šiat, do ktorých by som ju obliekol. (nebojte sa, ona sa Vám raz v tých všetkých šatách predvedie :D)

Je mi jasné, že Vás bábika neoslní, ale ja sa na ňu nedokážem pozrieť okom súčasného zberateľa, vždy sa na ňu pozerám ako 9ročné dieťa.:) Čiže to, že má staré telo beriem ako samozrejmosť, keďže v roku 1998 neexistovalo telo model muse, belly button ani pivotal.:) To, že má žlté očné tiene beriem ako vec, ktorou sa líši od ostatných Mackie.:) Jej vlasy sú nádherné, husté a krásne natočené.:) Šaty sú trošku gýčové, ale aspoň nie sú ružové. Zaujímavé je, že tie šaty nie sú 1 kus, ale vrchný diel a sukňa sú od seba oddelené a zozadu sú šaty hladké.:) Topánky sú modré črievičky a jej príslušenstvo tvorí čelenka, ktorá sa jej nedá uchytiť na hlave, asi bola pôvodne prišitá o vlasy a ruža, ktorá jej padá z rúk, čiže tieto 2 veci sa vyskytujú na minime fotiek.:)

A treba podotknúť, že bábika je síce zberateľská, ale je z kolekcie určenej deťom v ktorej boli viaceré princezné a väčšina z nich mala tvár Mackie, vlastne iba prvá Rapunzel bola Superstar a druhá Rapunzel bola GG, takže Popoluška, Snehulienka, Ruženka, Kráska a Princezná na hrášku boli Mackie.:)

Ináč meno Aurora ( i keď v českom dabingu sa volala Jitřenka) pod ktorým bola v minulom článku som jej dal, lebo tak sa volala Disney Šípková Ruženka.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí