Barbie basics 2.0 model 3 2011

Prvú z mojich 4 najnovších bábík Vám predstavujem Michelle. Meno dostala podľa herečky Michelle Pfeiffer , ktorá mala vo filme Batman sa vracia podobné vlasy a pravdaže bola blond a modrooká, i keď mne ju trošku pripomína aj do tváre, i keď táto bábika viac ľuďom pripomína Samanthu Mathis alebo Evu Herzigovú. pre mňa je to Michelle, do chvíle kým Mattel nevyrobí pravú Michelle.:)


Túto bábiku som naživo videl len raz a vtedy som si ju nemohol kúpiť, ale našťastie je v dobrých rukách, keďže býva u Annuki.:) A tak som poprosil Zuzku z Bratislavy - zberateľku, ktorú môžete občas stretnúť na mojom blogu a človeka, ktorý mi pomohol s výberom bábík s tvárou Teresa do rubriky Top bábiky, aby sa poobzerala po Blave, či ju nemajú.:) Bola v 6 Dráčikoch a 2 alltoys a všade mali dokopy len tento 1 kus. Poslala mi fotku a keďže som nebol zvyknutý na modell 3 s vlasmi priviazanými ku krabici, chytil som paniku, že táto má určite riedke a pricapené vlasy. Tak som fotku poslal aj jednej zberateľke, ktorá má 3 kusy, že či sa jej javí Ok, ona mi napísala, že áno, že ju mám zobrať, tak som ju zobral a keď prišla, uvedomil som si, že som zbytočne panikáril.:) Takže, ďakujem Zuzka!:)

A teraz k vlasom, táto bábika ma upútala svojimi vlasmi a myslel som si, že to asi každého, no potom ako som si prečítal Vaše komentáre u Jitky na blogu, zistil som, že voči jej vlasom ste viac nepriateľsky naladení a uprednostňujete jej vlasy v uhladenom štýle. u mňa ju tak určite neuvidíte.:) Jej vlasy sú úžasné a stavajú ju mimo ostatné Steffie. Zbožňujem ich.:)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí