Nové šaty od Hanneton

Včera mi prišli šaty od Hanneton, ktorá mi ich uhačkovala na moje narodeniny v mojej obľúbenej zelenej farbe ako prekvapenie. Za šaty jej veľmi ďakujem, sú nádherné. Nevedel som si vybrať tú správnu modelku, tak preto som ich nafotil na viacerých bábikách.:) Pôvodne som mal v hlave príbeh ku každej z bábík, ale sú také pritiahnuté za vlasy, tak som ich sem nedal.:)
Šaty skvelo sedia na belly button aj na model muse telo.:) Ale vyskúšal som ich aj dvom TNT bábikám, ktoré ich nemajú zapnuté.:) Fotky nie sú bohviečo.:(









Táto bábika je v štádiu prevlásňovania ( má na hlave ešte len tretinu vlasov) a samozrejme, to čo má navlásnené, ešte nie je vôbec upravené, tak sa prosím nezľaknite.:) Tá farba naživo nie je až taká hrozná.:)















Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí