Models on location Milan 2006

Tak a teraz Vám predstavujem moju úplne najobľúbenejšiu bábiku.:) Kúpil som ju holú, lebo jej doplnky a 3 oblečenia tvoria veľkú krabicu, s ktorou bolo poštovné vždy veľmi drastické a v krabici je aj ten set sám o sebe drahý.:( Avšak, pri bližšo mskúmaní som zistil, že mi vlastne chýbajú len jej plavky, zvyšné oblečenie sa mi nepáči, zato pri South Beach a Monte Carlo by mi to chýbalo.:) Nezľaknite sa jej nechtov, nie sú obhryzené a ani sa z nich neodstránila farba, ona má biely lak na nich ,aby ladil s tými plavkami.:) Tvár je samozrejme moja top Lara. Uvedomujem si, že táto tvár nevyzerá černošsky, ale snáď to prepáčite všetkým štyrom černoškám s touto tvárou.:) Jej farba pleti je síce tmavšia ako topmodelka Nikki alebo model 10, ale zas nie je až tak tmavá ako Nichelle, model 4 a Africká princezná. Jej farbu pleti majú SIS Chandry a Alvin Ailey.:)

Celkovo ju zbožňujem, pretože spája moje 2 obľúbené veci - je černoška a je Lara a k tomu má dlhé vlasy, ktoré sú ešte stále originál natužené.:)

Na fotkách má oblečené oblečenie od Artsy, fotiek je menej, ale nebojte sa. :D Milan na tomto blogu ešte určite uvidíte. :D
No a takto vyzerá jej pôvodné oblečenie a výbava:










Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí