2020 40th Anniversary First Black Barbie

Môj 5. prírastok tohto roku a konečne niečo z tohtoročnej kolekcie. :)



Tento rok je 40. výročie prvej bábiky s menom Barbie, ktorá bola černoška. Pred rokom 1980 boli všetky černošky len kamošky Barbie. Prvá čierna Barbie mala krátke afro a čokoládovú pleť, ale mala belošskú tvár Steffie (môžete vidieť na zadnej strane krabice). Táto výročná Barbie ukazuje kam sa Mattel posunul za tých 40 rokov, preto má tvár Selma 2017 s výraznými černošskými črtami. Vlasy sú kučeravé, ale je to drdol, nie krátke afro. Telo je plnoštíhle Model Muse, má väčší zadok a silnejšie stehná ako bežné telo Model Muse. Doteraz mali toto telo len 2 bábiky Jennifer Lopez. Toto telo však nepôsobí až tak masívne ako iné plnoštíhle telá, čiže bábika ľahko zapadne aj medzi štíhle kolegyne.

Bábika je krásna, má slávnostné líčenie a šaty sú zmodernizovaná verzia šiat prvej čiernej Barbie. Taktiež šperky sú inšpirované pôvodnou verziou z 1980. Už dlhšiu dobu som chcel vidieť tvár Selma na MM tele a Bill Greening mi to splnil.:) Je to moja druhá Selma, mám aj čiernu Pumu s touto tvárou, ktorá má telo Made to Move. Táto bábika mi vyrazila dych, lebo je skvostná. Avšak prišla ďalšia, ktorá mi vyrazila dych ešte viac, ale o tej až o 2 články. :)

Kúpil som ju na mall.sk, kde bola lacnejšia ako na alze. Vyzdvihol som si ju v Bratislave, kde som si ju nechal, lebo som sa mal stretnúť s Nikky, ale prišli opatrenia spojené s Coronou a ja som prešiel na home office mimo Bratislavy, takže niekoľko týždňov som bábiku nevidel, keď to trvalo už dlho a bolo nutné ísť do Bratislavy aj po pracovné veci, zobral som si aj ju so sebou a mal som z nej radosť nanovo. :)


Tu vidno aj pôvodnú z 1980.













Nabudúce menšie prekvapenie. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí