2019 Styled by Chriselle Lim Doll 1

Môj 20. prírastok tohto roka.



Iski Kavická si kúpila túto bábiku na skúšku, či sa jej zapáči. Nakoniec sa jej zapáčili len jej kostým, doplnky a topánky, bábiku nahú ponúkla na predaj a tak som ju kúpil. Bábika má pôvodné klasicky vysoké a štíhle playline telo s kĺbami v rukách a nohách. Ale ja som poprosil Iski o nájdenie Model Muse tela. A tak jej pôvodné telo predala zberateľke Marinke. Kúpila pre mňa na telo jednu bábiku, ktorú mi nakoniec bolo ľúto rozsekať a stala sa mojim 21. prírastkom tohto roka, ale o tom nabudúce. :D Ale moja Chriselle potrebovala telo, vtedy mi ponúkla Nikky telo z Birthday Wishes 2014 a to nakoniec dostala moja bábika. Avšak Mattel si vytvoril nový odtieň pleti, ktorý je tmavší síce ako upírsky odtieň Peace, ale zas bledší ako Nostalgic, v ktorom je aj toto telo, takže vidno farebný rozdiel. :( Ale, čo už.

Veľkým plusom tejto bábiky je, že má vzácnu tvár Mari 1998, je to len 4. bábika pre masy s touto tvárou a len 2. zberateľská. Má veľmi peknú maľbu a super sú aj jej krátke vlasy. Navrhla ju návrhárka Judy Choi, ktorá navrhuje Fashionistas, zo zberateľských zatiaľ navrhla len Holiday 2013 a 2016 a druhú Styled by Chriselle Lim. Chriselle Lim je blogerka, ktorá sa venuje móde, pri výbere etník pre svoje 2 bábiky zvolila, že jedna bude Ázijčanka ako ona a druhá bude mulatka ako jej asistentka, (tú môžete vidieť u Nikky) pretože to sú typy bábík, ktoré neboli počas jej detstva.

Tu je pôvodný stav:


Toto je darkyňa tela:

A teraz moje fotky, na niektorých je v šatách od Fashionistas Teresy, ktoré mám od Nikky, na ďalších má šaty od Destiny Child Michelle (nebojte sa pôvodnú majiteľku šiat stále mám :D).














Nabudúce si predstavíme pôvodnú darkyňu tela pre túto Mari. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí