2005 Model of the Moment: Shopping Queen Daria

Máme tu 15. prírastok tohto roka.



Túto Dariu som naživo stretol v roku 2007 v Dráčiku za neuveriteľných 749 slovenských korún, vtedy mi však pripadala byť škaredá, tak som ju nekúpil. Ćasom som si však obľúbil tvár Daria 2004 a aj túto samotnú bábiku. Bola nahá vo veľkom balíku Iski Kavickej, tak som ju od nej kúpil, na ňu čakali Frida a Celebration, kým príde, aby s ňou vyrazili ku mne. :D Samozrejme, má svoje pôvodné telo Model Muse. Ona je veľmi zaujímavá, nie je prvoplánovo krásna, ale preto ju zbožňujem. :) Má výrazný účes a aj líčenie, ale má svoje obrovské kúzlo, jej nákupom nikdy nič nepokazíte. :D

Predvedie sa vo viacerých kombináciách oblečenia aj s rôznymi chlapmi. Ako aj budete môcť vidieť, že už mám 50% všetkých doteraz vyrobených Darií. :)

Pôvodný vzhľad:




















Nabudúce pôjdeme do súčasnosti a budeme sa venovať sviatkom, ktoré sa už blížia. :D

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí