2000 Celebration Barbie AA

Máme tu 14. prírastok tohto roka. Od 1988 do 1998 boli vianočné Barbie pod názvom Happy Holidays, potom boli rôzne experimenty s názvami, až kým v roku 2005 sa nezaviedol iba názov Holiday, ktorý sa používa doteraz. V roku 2000 bol prvýkrát využitý názov Celebration a prvýkrát bola vianočná blondína s inou tvárou ako Superstar alebo Mackie (CEO/GG Barbie 1998), no a černoška bola prvýkrát Asha 1990 a podľa mňa je to doteraz tá najkrajšia zberateľská Barbie s touto tvárou.:)



Táto Barbie má nádhernú čokoládovú farbu pleti, krásne dlhé vlasy (i keď materiál by rozhodne mohol byť lepší a menej lietavý), magické zelené oči a výrazné líčenie. Vždy sa mi páčila, raz som ju premeškal u Iski Kavickej, ale keď mi ju ponúkla druhýkrát, tak som už podľahol, kvôli nej si Frida u Iski počkala, kým príde táto Asha, aby vyrazili ku mne.

Šaty sú veľkolepé, už len tá kožušinka má ten luxusný vianočný nádych. Šaty sú viacvrstvové a pôsobia tiež luxusne. Jej jediná chyba je telo TNT 1966. :D Tak a fotky. :)
















Nabudúce sa viac priblížime do súčasnosti,ale len trošku. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí