2016 Chiffon Ball Gown Barbie

Predstavujem svoju prvú Platinum Label Barbie. :)



Platinum label bábikám som sa vyhýbal, predsa len bolo ich vždy pod 1000 kusov pre celý svet, ťažko sa zháňali a stáli veľa. Avšak väčšinou tieto bábiky ani neboli pre mňa zaujímavé až na 2 výnimky a dnes si predstavíme jednu z nich. :)

Keď v roku 2015 Linda Kyaw povedala, že tretia bábika v kolekcii Black ´n´White (založenej na plavkách prvej Barbie, ktoré boli pretransformované na večerných šiat) je už posledná, každý si myslel, že kolekcia skončila, ale začiatkom roku 2016 sme zistili, že to nie je tak, Linda síce skončila, ale objavil sa Carlyle Nuera, ktorý doplnil štvrtú bábiku do kolekcie a uzavrel ju. Vtedy sme ešte nevedeli, že Carlyle sa priam vyžíva vo vracaní starších tvárí do obehu. Áno, vrátil Kiru ako Mutyu a Ashu s Teresou do playline, ale až táto bábika ukázala, že to s tými návratmi myslí vážne a získal si moje srdce a som jeho obrovský fanúšik.

Tvár Generation Girl Mari 1998 bola pred touto bábikou využitá len dvakrát, v 1999 a 2000. Potom 16 rokov nič a zrazu sa objavila táto Barbie. Prvá po 16-tich rokoch, prvá zberateľská a prvýkrát na model muse tele a bez ofiny. Úplne mi to vyrazilo dych a chcel som ju, ale bola mimo moje limity, ktoré som si stanovil. Nikky na facebooku spomenula kauzu s hroznou predajkyňou z Kanady kvôli tejto Barbie, ktorú si kupovala. Medzitým, však kúpila druhú, našťastie kauza dopadla dobre, tak som sa tešil s ňou a gratuloval som jej k úžasnému kúsku. Potom sme sa mali stretnúť a spýtala sa, že či mi má doniesť okrem Mari na zraz aj niečo iné, čudoval som sa, že chce trepať so sebou na zraz Barbie vo veľkej krabici, vravím si, že mi ju asi chce ukázať. Keď sme boli spolu v nákupnom centre, Nikky mi povedala, že mi Mari dáva, že vždy bola myslená ako dar k mojim tohtoročným okrúhlym narodeninám. Bol to obrovský šok, z ktorého som sa spamätával veľmi dlho, nevedel som, čo povedať, ako zareagovať. Doteraz som v šoku. :D Ale ďakujem Nikky za taký príjemny šok. :D Je to úžasný narodeninový darček.

Chiffon Ball Gown Barbie má skladané šaty z viacerých vrstiev, ktoré sú zahnuté a ťažko sa fotia. :D Vlasy má dlhé a so svetlým melírom. Maľba je taká carlyleovská, čiže väčšie oči, ale mne sa páči. Tvár Mari vyzerá skvelo spredu, ale z boku vidno, že je taká sploštená. :D Ale aj tak mám túto tvár rád a mám proste ďalšiu tvár na MM tele. :)

Tak a tu sú fotky, v skutočnosti rozhodne nemá takú žltú pleť ako na fotkách :D :






















Nabudúce zabrúsime do vôd playline. A ešte raz ďakujem Nikky za túto bábiku. :) Si úžasná. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí