2019 Birthday Wishes AA

Môj piaty prírastok tohto roka a prvý z aktuálnej kolekcie.:)

Barbie som zakúpil na ebayi, hneď ako vyšla a pekne som za ňu zaplatil aj DPH našim colníkom. :D

Tvár Christie 1987 ešte na tele Model Muse nebola a tak Carlyle oprášil túto tvár a umiestnil ju na MM telo. Myslím si, že ide o veľmi dobrú voľbu tváre pre narodeninovú Barbie. Páči sa mi aj maľba, je niečo medzi Carlyleovou klasikou a tými zberateľskými maľbami z minulosti, rozhodne z troch verzií tohtoročnej narodeninovej je pre mňa naj.Objavili sa aj názory, že vyzerá nedôstojne na zberateľskú, ale ja sa nestotožňujem s týmto názorom. :)

Farba šiat vyzerá dobre na jej tmavej pleti. Som spokojný ako prepojil Carlyle 90.roky (tvár Christie, typ šiat, náušnice, prsteň) so súčasnosťou. A to afro je dokonalé. Na niektorých fotkách je aj náš kocúr Blackie. :) Takže, mám ďalšiu tvár na MM tele. :D

















Nabudúce pôjdete zas trošku do minulosti. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí