2018 Holiday AA

A posledný prírastok roku 2018. :)



V podstate môj vianočný darček, ktorý prišiel tesne po Vianociach. :) Roky som sníval o tom, že Mattel vyrobí zberateľskú Ashu na tele Model Muse, začiatkom roka 2018 mi Carlyle verejne napísal, že použil tváre Tori a Asha na chystané zberateľské Barbie. Tak som mu napísal, že ak budú na tele Model Muse, tak sa budem veľmi tešiť. A on napísal, že sa tešiť budem. :D Mal som tušenie, že to budú vianočné Barbie 2018. A tak aj bolo, Tori sme si už predstavili, tak teraz je rad na Ashi.

Musím priznať, že som si ju automaticky predstavoval s dlhými rovnými alebo vlnitými vlasmi v čiernej alebo tmavohnedej farbe. A výrazná maľba s mačacími očami. Nakoniec som túto predstavu uvidel vyplnenú na Fashionistas č.89, ktorú ste tu u mňa tiež nedávno videli. Čiže, keď som zbadal fotku zo zadnej strany krabice blond verzie, ktorá vyšla prvá, bol som mierne sklamaný zo svetlohnedého afra. Ale časom som si povedal, že je ním špecifická a vo filmoch najmä staršieho dáta som videl veľa černošiek so svetlým afrom. Takže, ostala na zozname ako priorita.

Ale potom prišli reálne fotky z Barbie Convention, kde som uvidel tie jej šikmé oči a opäť som sa vydesil, že je čudná. Upokojoval som sa, že je výnimočná ako keby mala jedného rodiča černocha a druhého Aziata, pripadalo mi to ako stratégia Carlylea, ktorý rád spája rôzne elementy dokopy, ale keď som videl jeho skicu, kde vyzerala ako normálna černoška s klasickými očami a vlasy sú skôr také uhladenejšie a jemnejšie vyzerajúce.

Potom prišli fotky na ebayi, kde mala každá každé oko úplne inak veľké a inak šikmé. Ale objavila sa jedna nahá s dokonalými očami, ale mala zas okolo očí také kruhy ako keď dáte na stôl poháre a otlačia sa. Vedel som, že keď ju chcem kúpiť, musím ju vidieť naživo, ale Alltoys Slovensko ako aj Mall.sk a Alza.sk sa minulý rok vykašľali na čiernu vianočku, takže nič z toho. Ale nakoniec som do nej išiel, Mary Marinka mi pozrela kusy v Prahe naživo, ale teda des. Tak sme išli do online predaja od jednej pani, ktorá poslala fotky, na ktorých vyzerala Barbie veľmi dobre. Ako vidíte na fotkách, ani tá nie je dokonalá, za čo pravdaže Mary nemôže, lebo ju videla naživo, až keď bola zaplatená a prišla k nej. Avšak teraz som sa pozrel, čo je na ebayi, tak moja je ešte skoro dokonalá v porovnaní s tým, čo sa tam teraz predáva. :D Takže, ďakujem Mary, že mi kúpila vianočný darček

Nasledovala studená sprcha od mojej mamy, ktorá, keď ju zbadala, povedala, že vyzerá ako Barbie od Vietnamcov, s ktorou sa už pohrali deti a jej vlasy to schytali pri ich hre.Nuž tie šaty a šperky jej tiež dosť ubližujú.

Nakoniec som si ju obľúbil a je súčasťou mojej zbierky, predsa len konečne Asha na MM tele. :)

A fotky. :)





















Tak a nabudúce si zhrnieme všetky prírastky rotku 2018 a prejdeme na prírastky roku 2019, budeme pokračovať v zberateľských a v kreáciách Carlylea Nueru. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí