2018 Holiday Hispanic

Carlyle Nuera mi splnil ďalší sen - tvár Tori na tele Model Muse a tak u mňa musela skončiť.

Vianočné Barbie oslavujú tento rok 30 rokov a preto šaty pripomínajú úplne prvú Happy Holidays z roku 1988. 30 rokov symbolizuje 30 "perál" - 10 na čelenke, 10 na náhrdelníku a 10 na náramku. Ale je škoda, že šaty sú na suchý zips a celkovo pôsobia dosť lacným dojmom, čo sa týka najmä materiálu, niekedy by som najradšej vyfackal ten marketingový tím, čo robí z vízií dizajnérov, ktoré sú úžasné, takéto hrôzy. :( Pre Carlylea mal návrh týchto Barbie špecifické čaro, lebo sa narodil v 1988, čiže tiež oslávil svoju tridsiatku ako prvá vianočka. :D

Tvár je teda Tori/Chelsie 1998 s výrazným líčením, táto tvár je len druhýkrát ako zberateľská a prvýkrát na tele MM. Je super, že po šiestich rokoch majú vianočné Barbie klasické ťažké nohy ako kedysi, nie tie odľahčené z lacnejšieho plastu. Vlasy sú dlhé, videl som ju aj s rozpustenými vlasmi a boli riadne dlhé. Vlasy nie sú riedke.

Bábika je podľa mňa nádherná, je strapatá, lebo mala tú čelenku uchytenú až štyrmi tými plastovými sprostosťami a taktiež hlavu v krabici, tak sa jej povyťahovali vlasy z účesu. :(

Zberatelia tieto vianočné veľmi nemusia, ale ja som neodolal, keďže bruneta sa dá kúpiť aj v našich obchodoch a kúpil som ju v Alltoys, je však divné, že z troch Alltoys v Bratislave mali vianočné len v jednom a aj to za 3 mesiace dokopy len 3 kusy brunety a 2 kusy blondíny a žiadne černošky. Pôvodný plán bol kúpiť túto Barbie počas zrazu v Prahe v októbri, ale tam ich vtedy vôbec nemali a týždeň predtým ich dostali do Bratislavy, tak som si povedal, že ten 1 kus v Bratislave kúpim, ak v Prahe nebudem mať šťastie a táto ma v BA počká, tak počkala a mám ju. :) Potom o asi 2 týždne dostali ďalšie 2 kusy.




























Nabudúce niečo z histórie, čo som už dávno chcel. :)

Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Rok 2022 v znamení tvárí

Tváre v roku 2021

Rok 2020 v znamení tvárí